مراجعه اكيپ هاي مديريت مصرف جهت كنترل و پايش مصرف انرژي ادارات و سازمان هاي چهارمحال و بختیاری
مراجعه اكيپ هاي مديريت مصرف جهت كنترل و پايش مصرف انرژي ادارات و سازمان هاي چهارمحال و بختیاری
سکان نیوز؛ مدير عامل شركت توزيع برق استان چهارمحال و بختياري از تعديل و اصلاح روشنايي معابر در این استان با هدف مديريت پيك بار زمستاني خبر داد.

مجيد فرهزاد در جلسه كميته برنامه ريزي كه با حضور معاونين، مديران ستادي ومديران امور برق شهرستان ها برگزار شد، از تعديل و اصلاح روشنايي معابر در برخي از مناطق از قبيل ميادين، پارك ها، بوستان ها، مراكز تفريحي و برخي جاده ها و بزرگ راه ها خبر داد.
وي در ادامه ي اين جلسه گفت با توجه به كاهش دماي هوا و به تناوب آن افزايش مصرف انرژي (گاز وبرق) و از جهتي محدوديت هاي ايجاد شده در خصوص سوخت نيروگاه هاي توليد برق، مديريت پيك بار زمستاني در دستور كار صنعت برق قرار گرفته است.
وی با اشاره به اينكه اكيپ هاي مديريت مصرف جهت كنترل و پايش مصرف انرژي به ادارات و سازمان هاي سطح استان مراجعه خواهند كرد، گفت: سهميه تعيين شده اين شركت براي كاهش پيك مصرف برق در بخش روشنايي معابر از سوي شركت توانير به ميزان 11 مگاوات تعيين شده است كه اميدواريم با اجراي راهكارهاي تعيين شده واستاندارد سازي روشنايي معابر، تحقق يابد.
مدير عامل شركت توزيع برق استان در پايان از مردم استان خواست با اجراي راه كارهاي مديريت مصرف از قبيل تنظيم متعادل دماي هوا، استفاده از نور طبيعي خورشيد در طول روز، خاموش كردن لامپ هاي اضافي و…. اين شركت را در تامين انرژي پايدار برق ياري كنند.