بیانیه کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی به پاسخ مقتدرانه موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی
بیانیه کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی به پاسخ مقتدرانه موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی
سکان ؛کنگره معلمان انقلاب اسلامی پس از پاسخ مقتدرانه موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»
نمایش عزت آفرین سپاه اسلام در حمله ی ویرانگر پهپادی و موشکی به خانه ی عنکبوتی صهیونیست های گرگ صفت در شب گذشته قلب مؤمنان و آزادگان عالم را شاد کرد و دنیا را به گونه ای تغییر داد که مظلومان عالم از این پس قوت قلب پیدا کنند و امیدوار شوند به وعده الهی که وارثان زمین مظلومان و مستضعفان هستند و آن ها را برای به زیر کشیدن قدرت پوشالی مستکبران و ظالمان عالم به حرکت درآورد.
حماسه ای که خلق شد؛ ثابت کرد، ملّتی که ولی، داشته باشد هیچ گاه در سختی ها و بلایا درمانده نخواهد شد و هرگاه اطاعت از امام و ولیّ جامعه سرلوحه ی کار قرار گیرد، پایانش خوش و دل انگیز برای آزادگان و رعب آفرین برای ظالمان خواهد بود. در برابر عظمت کبریایی خداوند متعال به داشتن رهبری حکیم و شجاع سر تعظیم فرود می آوریم و از درگاهش سلامتی و طول عمر با عزت برای علمدار اسلام ناب محمدی (ص) در عصر غیبت مسئلت می نماییم.
از سپاهیان غیرتمند و ارتشیان دلاور به ویژه فرمانده ولایی و انقلابی هوافضا ی سپاه اسلام که اطاعت از ولی امر مسلمین را به درستی جامه عمل پوشاندند و حماسه ای ماندگار خلق کردند و پوزه ی دشمنان اسلام را به خاک مالیدند از صمیم قلب سپاسگزاری می کنیم و از خداوند متعال برای این عزیزان عزت و سربلندی مسئلت می نماییم.
کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی