هزار میلیارد تومان درآمد شهرداری بابل کجا هزینه شد؟/استیضاح شهردار تصمیم عاقلانه شورا
هزار میلیارد تومان درآمد شهرداری بابل کجا هزینه شد؟/استیضاح شهردار تصمیم عاقلانه شورا
سکان؛ شهرداری بابل در سال 1402 بیش از هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که شهرداری پروژه شاخصی در سطح شهر نداشته است و برای افکار عمومی این سوال پیش می آید که این درآمد شهرداری کجا هزینه شد.

به گزارش سکان نیوز، بابل به عنوان یکی از شهرهای بزرگ شمال کشور به عنوان قطب علمی و دانشگاهی و پزشکی و سیاسی ، باید از جایگاه ویژه ایی برخوردار باشد.

متاسفانه در دوسال گذشته شهرداری بابل به بیماری مزمن سوء مدیریت دچار شده است و برهمین اساس شورای ششم در چند روز گذشته استیضاح شهردار بابل را اعلام وصول کرد .

مردم شهر بابل از اعضای شورا انتظار داشتند نظارت بیشتری بر عملکرد شهردار داشته باشند اگر مدیری توان مدیریت ندارد بدون هیچ اغماضی منافع مردم را قربانی منافع برخی اشخاص نکنند.

 وظیفه شورای شهر نظارت و سیاست‌گذاری است و نگاهش در حوزه اجرایی باید به عملکرد شهرداری باشد و بر اساس قول‌هایی که به مردم داده‌اند باید ببینید چه کاری و با چه کیفیتی انجام می شود و اگر آن قول‌ها محقق نشود باید به مردم شهر پاسخگو باشند.
9 عضو فعلی شورای شهر نماینده مردم هستند که در پارلمان شهری بابل حضور دارند و نسبت به مردم و بیت المال مسئولیت‌ دارند و استیضاح شهردار بهترین تصمیم عاقلانه شورا برای دفاع از حق مردم شهر می باشد.