مشارکت بانک توسعه تعاون مازندران در اجرای بیش از ۵۰ طرح اقتصادی همزمان با دهه مبارکه فجر
مشارکت بانک توسعه تعاون مازندران در اجرای بیش از ۵۰ طرح اقتصادی همزمان با دهه مبارکه فجر
سکان؛ همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر ، بیش از ۵۰ طرح در بخش های مختلف اقتصادی با مشارکت بانک توسعه تعاون استان مازندران درشهرستان های مختلف به بهره برداری رسید.

اکبری مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران در گفت وگو با خبرنگاران ضمن حمایت این بانک در افتتاح بیش از ۵۰ طرح اقتصادی گفت: بانک توسعه تعاون استان مازندران در جهت حمایت مالی از بنگاه های اقتصادی استان از ابتدای سال جاری به منظور حفظ وبهبود اشتغال موجود وایجاد فرصت های شغلی جدید و همچنین ارتقای ظرفیت های بخش تعاون در بخش های مختلف اقتصادی بیش از ۳۰ هزار میلیارد تسهیلات پرداخت کرد.

اکبری افزود: در مسیر واقعی حمایت از تولید واشتغال در اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری بیش از ۵ هزارمیلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری واحدهای صادرات محور نیز تسهیلات پرداخت شد.

این مسئول همچنین خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون استان مازندران درجهت حمایت از بنگاه های اقتصادی استان در بخش های مختلف اقتصادی ، صنعت ومعدن ،کشاورزی ، گردشگری و تعاون در قالب طرح های ایجادی ، تکمیلی ، توسعه ای و سرمایه در گردش در مناطق برخوردار و کم برخوردار از محل اعتبارات بند” الف ” تبصره ۱۸ تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت تسهیلات بیش از ۲۳۰۰میلیارد اقدام خواهد کرد.

اکبری از پرداخت بیش از ۱۳۰۰میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ‘فرزند آوری’ و دیعه فرندآوری’ و خوداشتغالی ومشاغل خانگی در راستای تسهیل شرایط ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده وجوانی جمعیت و اشتغال جوانان در قالب مشاغل خانگی و مشاغل خانگی به بیش از ۱۰۰۰نفر در قالب عقد قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط نیز خبر داد.