موفقیت اقتصادی دولت و بخش خصوصی به یکدیگر گره خورده است
موفقیت اقتصادی دولت و بخش خصوصی به یکدیگر گره خورده است
سکان؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: موفقیت اقتصادی دولت و بخش خصوصی به یکدیگر گره خورده و با همدلی و تعامل بیشتر می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

امین میرزایی،  در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، اظهار کرد: عمده موفقیت این شرکت در جذب سرمایه‌گذاری برای کیش را مدیون دانش و تعهد خادمین ملت برای خدمت به این مرز و بوم هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان این حوزه در رفع موانع سرمایه‌گذاری، بیان کرد: معتقد به بهره‌مندی از تجارب ارزشمند پیشکسوتان و انتقال آن به نسل جدید کارکنان هستیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش با اشاره به نقش مهم سرمایه‌گذاران در دستیابی به اهداف توسعه‌ای، بیان کرد: از مشکلات و موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران مطلع هستیم که برخی در کوتاه مدت قابل حل است و بخشی نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی تعامل بخش خصوصی با شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش را لازمه رشد سرمایه گذاری‌ها برشمرد و تصریح کرد: موفقیت اقتصادی دولت و بخش خصوصی به یکدیگر گره خورده و با همدلی و تعامل بیشتر می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

میرزایی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک‌، سرمایه گذاران دیگر حوزه‌ها از جمله آی تی، انرژی و سلامت نیز در کنار سرمایه گذاران حوزه گردشگری و ساخت و ساز حضور پیدا کنند و گام های خوبی در جهت توسعه و مشارکت برداشته شود.

وی همچنین با قدردانی از خانواده‌های بازنشستگان این شرکت، گفت: بخشی از موفقیت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش را مدیون خانواده‌های کارکنان هستیم چرا که با پشتیبانی و دلگرمی سبب افزایش بهره‌وری آنان شدند.