کریمی فیروزجایی؛هرگونه سهل‌انگاری و بی‌تدبیری در تصمیم‌سازی راهبردی برای کنترل ویروس کرونا تبعات سنگینی دارد/رئیس جمهور و اعضای دولت به مازندران بیایند
کریمی فیروزجایی؛هرگونه سهل‌انگاری و بی‌تدبیری در تصمیم‌سازی راهبردی برای کنترل ویروس کرونا تبعات سنگینی دارد/رئیس جمهور و اعضای دولت به مازندران بیایند
سکان نیوز؛ منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه هرگونه سهل‌انگاری و بی‌تدبیری در تصمیم‌سازی راهبردی برای کنترل ویروس کرونا تبعات سنگینی دارد، بیان داشت:رئیس جمهور و اعضای دولت به مازندران بیایند .

به گزارش سکان نیوز، علی کریمی گفت: براساس اعلام مقامات مسؤول آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در مازندران از مرز ۶۵۰ تن گذشت که موجب نگرانی شدید مردم و مسؤولان این استان شد.

کریمی با اشاره به جایگاه ملی مازندران از نظر کشاورزی و گردشگری و نزدیکی به پایتخت، خسارت‌های اقتصادی و بهداشتی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا را در این استان بسیار سنگین دانست.

این مسؤول عنوان کرد: توجه ویژه ستاد ملی مقابله با کرونا به میزان شیوع نگران‌کننده این ویروس در مازندران و گیلان که به وضعیت قرمز رسید ضرورت دارد، دولت در مدیریت میدانی کنترل ویروس کرونا باید مسؤولیت این کار را به گروه دیگری واگذار شود.

وی اعلام کرد: بی‌برنامه بودن دولت در تعیین ساعات کار ادارات، رفع قرنطینه استان‌های شمالی و نیز عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی پیرامون این موضوع و اجرای طرح‌های بهداشتی در مناطق پرخطر کشور ضرورت دارد مسؤولیت این مهم باید به نیروهای پرتوان مسلح به ویژه سپاه و بسیج که کارنامه موفقی در کنترل بحران‌ها دارند، واگذار شود.

کریمی اضافه کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور و اعضای دولت با حضور در مازندران و ارزیابی بهینه وضعیت آلودگی مناطق پرخطر و بررسی چگونگی خدمات‌رسانی به بیماران، علاوه بر رفع نقصان این عرصه روند درمان و کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده و بیماران را شتاب بخشند.

منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم در پایان، تصریح کرد: هرگونه اهمال، سهل‌انگاری و بی‌تدبیری در عرصه تصمیم‌سازی راهبردی برای کنترل ویروس کرونا در سطح ملی و استانی تبعات سنگینی بر جای خواهد گذاشت.