مظلومی؛ سپاسگزاری از والدین شهدا، بزرگترین عبادت است
مظلومی؛ سپاسگزاری از والدین شهدا، بزرگترین عبادت است
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به منظور تکریم و تجلیل از والدین معظم شهیدان والامقام حجازی یک شنبه هشتم تیر ماه در شهرستان گلوگاه حضور یافت.

به گزارش سکان نیوز، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در شهرستان گلوگاه با پدر بزرگوار و مادر صبور شهیدان گرانقدر سید کاظم، سید مهدی و سید جعفر حجازی عیادت و دیدار به عمل آورد. وی ضمن دلجویی و احوالپرسی، نسبت به مقام والای شهیدان حجازی ادای احترام کرد.
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با والدین شهیدان معزز حجازی طی گفتگویی با بیان اینکه والدین شهدا بهترین بندگان مخلص خدا هستند گفت: به برکت خون های پاک عزیزان آنان، درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران بارور گردید.
مظلومی با اشاره به اینکه پدران و مادران مکرم شهدا در صبر و مقاومت بی نظیر هستند اظهار داشت: والدین شهدا مظهر صدق و صفا و اخلاص و الگوی واقعی در تمامی عرصه ها هستند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه والدین شهیدان معظم حجازی سه فرزند برومند خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند تا ارزش های اسلامی در کشور حاکم گردد عنوان کرد: سپاسگزاری و تعظیم از پدران و مادران معزز شهدا، بزرگترین عبادت محسوب می شود.
مظلومی با بیان اینکه اینان گنج های گرانبهایی هستند که در هیچ دوره ای از تاریخ یافت نمی شوند گفت: امروز خاطرات والدین عزیز شهدا باید حفظ و ماندگار شده تا به آیندگان منتقل شود.
در این دیدار مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی والدین معظم شهدا توسط مدیر کل بنیاد مازندران مورد پیگیری قرار گرفت.
شهید گرانقدر سید جعفر حجازی متولد 1345 که در سال 1365 در مهران، شهید معزز سید کاظم حجازی متولد 1343 در سال 1360 در گیلانغرب و شهید والامقام سید مهدی حجازی متولد 1341 که در سال 1364 در هورالعظیم به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.
گفتنی است پدر شهیدان گرانقدر حجازی تنها پدر سه شهیدی در قید حیات استان مازندران می باشد که طول عمر با عزت و سلامتی را برای تمامی پدران و مادران عزیز شهدا از خداوند متعال آرزومندیم.
همچنین به مناسبت هفتم تیر سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام و رهبری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز از خانواده شهید گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین اکبری از شهدای عزیز هفتم سال 60 دیدار و از همسر معزز این شهید والامقام دیدار و از وی تجلیل و تکریم به عمل آوردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از آن از خانواده محترم شهید مدافع حرم سعید کمالی دیدار کرد.
پیکر مطهر دو شهید جاوید الاثر مدافع حرم لشکر عملیاتی سپاه کربلا مازندران به نام های پاسدار شهید سعید کمالی از ساری و بسیجی شهید علی جمشیدی از نور پس از چهار سال چشم انتظاری به آغوش وطن باز گشتند.