مردم باید در جریان عملکرد شوراها و شهرداری باشند
مردم باید در جریان عملکرد شوراها و شهرداری باشند
سکان نیوز:عضو هیئت رئیسه شورای شهر ساری با بیان اینکه هزار هکتار از اراضی شهر ساری جزو بافت فرسوده محسوب می‌شود، گفت: با توجه به حضور مدیری بومی به‌عنوان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از این ظرفیت بالقوه در وزارت راه و شهرسازی در راستای توسعه مرکز استان مازندران و جذب اعتبارات لازم بهره‌مند شویم.

به گزارش سکان نیوز/کوروش یوسفی ساداتی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر ساری با اشاره به اینکه چاره‌ای جز ارائه آمار و ارقام واقعی از وضعیت موجود شهرداری ساری نداریم، اظهار کرد :اظهارات و انتقادات منصفانه برای حل مشکلات مردم و شهر نه تنها ایرادی ندارد بلکه موجب توسعه شهر و دیارمان می‌شود.

وی تصریح کرد: ۱۱۰۰ میلیارد تومان میزان بدهکاری ۳۱۶ فقره املاک شهرداری بوده اما تعداد زیادی از این املاک در رهن بانک است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: بدهی ۳۱۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری به سازمان تامین اجتماعی از جمله واقعیت‌های موجود در شهرداری ساری بوده که طی سال‌های اخیر اتفاق افتاده است.

یوسفی ساداتی گفت: مردم باید در جریان عملکرد شوراها و شهرداری باشند، به نوعی ترسیم آینده‌ای روشن پیرامون شهر و شهرداری ساری بدون در اختیار قرار دادن اطلاعات دقیق و شفاف میسر نیست، شهرداری ساری باید تبدیل به اتاق شیشه‌ای شود.

وی افزود :حضور منتخبین مردم در صحن علنی شورای شهر و در جریان قرار گرفتن از آخرین وضعیت شهرداری ساری به عنوان نمایندگان مردم در قوه مقننه موضوعی مهم و اساسی است که باید برای توسعه شهر ساری همه به هم کمک کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر ساری یادآور شد: با غرض‌ورزی نمی‌توان آینده‌ای روشن برای مرکز استان مازندران ترسیم کرد بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی در سطوح ملی استفاده کنیم.

  • نویسنده : 1161