محمدبیگی؛ فراکسیون محیط زیست مانع تضییع حقوق حیات وحش و منابع طبیعی خواهد شد
محمدبیگی؛ فراکسیون محیط زیست مانع تضییع حقوق حیات وحش و منابع طبیعی خواهد شد
سکان نیوز؛ سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه این فراکسیون مانع تضییع حقوق حیات وحش و منابع طبیعی خواهد شد گفت: رفع خلاءهای حفاظت از محیط زیست از دیگر برنامه‌های این فراکسیون است.

فاطمه محمدبیگی سخنگوی فراکسیون محیط زیست در مجلس شورای اسلامی، درباره کارکردهای فراکسیون محیط زیست اظهار داشت: ما در این فراکسیون به دنبال فرآیندهایی هستیم که منابع طبیعی و محیط زیست سالم که از گذشتگان به ما به ارث رسیده و قرار است آن را به دست آیندگان بسپاریم را به نحو احسن نگهداری کنیم.

وی افزود: بهره‌برداری از منابع طبیعی باید با تدبیر و برنامه انجام شود به طوری که محیط زیست پایدار بماند و زندگی سالم و ماندگار را در طبیعت داشته باشیم.

محمدبیگی تصریح کرد:‌ یکی دیگر از اهداف تشکیل محیط زیست آن است که تمامی فرآیندهایی که می‌تواند منجر به آلودگی‌های زیست محیطی و‌ آلودگی‌های آب و هوا و سایر آلودگی‌ها را به محیط زیست تحمیل کند مانع شده و با هر آنچه که حقوق حیات وحش و منابع طبیعی را به خطر می‌اندازد مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: سیاست دیگر ما در فراکسیون محیط زیست کمک به ایجاد ساختارهای قانونی حفاظت از محیط زیست در مواقعی که خلل قانونی و یا نقص قوانین وجود دارد از دیگر برنامه‌های این فراکسیون است