مازندرانی‌ها منتظر دمای ۳۸ درجه باشند
مازندرانی‌ها منتظر دمای ۳۸ درجه باشند
سکان نیوز/ معاون توسعه وپیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از افزایش دما تا ۳۸ درجه‌ سانتی‌گراد در روزهای آینده در این استان خبر داد.

به گزارش سکان نیوز/ احمد اسدی در مورد پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران در چند روز آینده، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز سه‌شنبه ۲۷ خرداد، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و وزش باد، در بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه دما روز سه‌شنبه در مناطق غربی استان، بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی، بین ۳۴ تا ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

معاون توسعه وپیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه هفته‌ جاری آسمان مازندران، صاف تا قسمتی ابری بوده و بیشینه‌ دما در مناطق غربی استان بین ۲۸ تا ۳۱ درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۲ تا ۳۵ درجه خواهد بود.

اسدی گفت: در روز پنج‏شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ خرداد آسمان مازندران، صاف تا نیمه ابری و بیشینه دما در مناطق غربی استان بین ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد مورد انتظار است.

وی ادامه داد: در روز شنبه ۳۱ خرداد و یکشنبه اول تیر ماه وضعیت جوی در مازندران، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.