قوانین کرونایی لیگ والیبال تجدیدنظر شود/ ۳ بازیکن کرونایی شدند
قوانین کرونایی لیگ والیبال تجدیدنظر شود/ ۳ بازیکن کرونایی شدند
آمل-سکان نیوز_سرمربی تیم والیبال پیکان، نسبت به اعمال چند تصمیمی در برگزاری مسابقات این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به شدت انتقاد و درخواست کرد در قوانین جدید کرونایی درلیگ برتر تجدیدنظر شود.

محمد ترکاشوند چهارشنبه شب و پس از شکست ۳ بر صفر تیمش پیکان تهران در هفته نخست لیگ برتر والیبال برابر میزبانش هراز آمل اظهار داشت، واقعاً بنده متأسفم، از اینکه نمی دانم به فدراسیون والیبال باید گلایه کنم تا وزارت ورزش و جوانان برای قوانین و شیوه نامه‌هایی که برای تیم‌ها تعیین کردند.

وی افزود: تمام اعضای تیم از جمله بازیکنان و مربیان را به قرنطینه خانگی فرستاده بودم چون در تمرینات نزدیک ۳۰ نفر هستیم و سلامتی بازیکنان و کادر برای من در ارجحیت بود.

تعجب از اصرار فدراسیون والیبال برای برگزاری مسابقه

سرمربی تیم پیکان تهران با بیان اینکه اصلاً فکر نمی‌کردم با توجه به شرایط پیش آمده برای تیم ما فدراسیون مسابقه را برگزار کند، اضافه کرد، اما به ما گفتند باید بیایید و بازی کنید.

ترکاشوند ادامه داد، با قانون جدید کرونایی فدراسیون والیبال که به تیم‌ها اعلام شده بود، هر تیمی اگر ۹ بازیکن داشته باشد، باید بازی کند و ما هم به ناچار گفتیم بچه‌ها بیایند و یک جلسه تمرین کردیم وبا وجود ۳ بازیکن کرونایی و یکی از بازیکنان پشت خط زن که تب بالایی داشت، اجازه سفر و همراهی تیم را ندادیم.

کرونایی شدن ۳ بازیکن پاسور پیکان

وی افزود: با وجود کرونایی شدن ۳ بازیکن تیم پیکان که هر سه نفر آنها پاستور تیم بودند، و به همین خاطر واقعاً من فکر می‌کردم این مسابقه برگزار نشود.

ترکاشوند اضافه کرد، واقعاً برای کادر فنی یک تیم که ۳ بازیکن پاسورش بیماری کرونا داشته باشند و عملاً با نبود آنها تیم دچار مشکل خواهد شد، در چنین وضعی از دست من سرمربی و مجموعه تیم چه کاری برمی آید.

پیکان به دنبال پنهان کاری نیست

ترکاشوند در پاسخ به این پرسش که امکان ابتلاء همزمان ۳ بازیکن در پست پاسور درتیم پیکان که شائبه‌هایی را به وجود آورده بود، گفت، من با سابقه والیبالی آبروی خودم و تیمم را روی والیبال از هرچیزی مهم‌تر می دانم و دوست ندارم هم به خاطر این مسائل و تحت هر شرایطی بازنده باشم.

وی ادامه داد، باشگاه پیکان تهران، یک باشگاه قدیمی با سابقه مشخص در ورزش کشور به خصوص والیبال شناخته شده هست و هیچ وقت سعی نمی‌کند که اخبار غلط و دروغ به مردم از وضعیت تیمش ارائه کند، واقعیت این هست که ۳ بازیکن تیم ما در پست پاسور کرونایی شدند، یک بازیکن هم به علت تب بالا تست کرونا داده و جوابش تا فردا آماده می‌شود و این مسائلی نیست که از آن سرپوش گذاشت.

در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم پیکان تهران، چهارشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل با نتیجه ۳ بر صفر برابر میزبانش لبنیات هراز آمل تن به شکست داد.