عده ای با رفتن ترامپ و آمدن بایدن به دنبال مذاکره جدید هستند
عده ای با رفتن ترامپ و آمدن بایدن به دنبال مذاکره جدید هستند
سکان نیوز؛ موسوی لارگانی با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه مسلمان نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شود، بیان کرد: در حال حاضر عده ای با رفتن فردی و آمدن شخص دیگر به دنبال مذاکره جدید هستند.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی (چهار‌شنبه) پارلمان اظهار داشت: افرادی 8 سال بر مسند ریاست جمهوری تکیه زدند که در گذشته جایگاه‌های رفیعی داشته اند، بنابراین در صورتی که پیشنهادات نمایندگان در متن طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری جایگزین شود، شاهد برخی تخلفات، بی تدبیری‌ها و قانون شکنی‌ها که در حال حاضر وجود دارد، نخواهیم بود.

وی افزود: در صورتی که فردی شایستگی، مهارت، هنر مدیریت در سطح کلان را داشته باشد، آیا شاهد مدیریت کنونی خواهیم بود؟ در صورتی که به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی توجه می شد، به دلیل وجود ظرفیت های موجود، هیچگونه تحریم و تهدیدی بر کشور اثر نداشت.

موسوی لارگانی با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه مسلمان نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شود، بیان کرد: در حال حاضر عده ای با رفتن فردی و آمدن شخص دیگر به دنبال مذاکره جدید هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد علی رغم داشتن سابقه نمایندگی در کارنامه خود، موجب بی تدبیری و سوءمدیریت در کشور شده اند، اضافه کرد: کشور در حال حاضر از سوءمدیریت رنج برده و این موضوع کشور را فلج کرده است، در حالی که منابع و امکانات در کشور وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید به مواضع روشن افراد توجه شود، ادامه داد: عده ای در سخنرانی های خود مسائلی درباره فتنه گران مطرح می کردند در حالی که پس از مدتی به دنبال رفع انحصار فتنه گران درآن هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید به دنبال راهکارهای خنثی کردن تحریم ها باشیم، تصریح کرد: علی رغم اینکه ایران به تمام تعهدات خود پایبند بود، اما طرف مقابل با خنده های مضحک، تعهدات خود را زیر پا گذاشت.