شجره تناور
شجره تناور
سکان نیوز؛ هفته گرامی داشت بسیج پاسداشت حماسه های بی بدیل دلاور مردانی است که در روزهای بحران و بیم به دل خطر میزنند و هستی خود را نثار آرمان های تابناک انقلاب اسلامی می کنند.

عقیل امامی تحلیلگر سیاسی در یادداشتی نوشت: کارنامه بسیج مشحون از دلدادگی و سربلندی انسان های شایسته این مرز و بوم است که از چشمه سار جوشان ولایت و رهبری انقلاب سیراب شده و همواره برای دورکردن خطر از کانون های معرفتی نظام و انقلاب در آمادگی کامل بسر می برند و در این راه پر فراز و نشیب شب و روز نمی شناسند .

پر واضح است که بسیج نه برای عرصه های رزم میدانی که برای تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پا به عرصه حیات گذاشت تا انقلاب را از پیری، بی نشاطی و خستگی برهاند و طراوت و شادابی آن مایه اوج گیری همیشگی احساسات انقلابی و مسئولیت شناسی دائمی در راه تحقق آرمانهای والای امام راحل عظیم الشان (ره) باشد که این مهم ضرورت اساسی برای تعالی اندیشه های ناب اسلامی به شمار می رود.

در بررسی عملکرد درخشان این نهاد پویا و اثر بخش نگاه به دوران حماسی دفاع مقدس، ظرفیت های بی بدیل آن را به رخ می کشد و حضور درخشان آن در عرصه پیکار با خصم زبون به عنوان مقطع تابناک تجلی اراده های ایمانی و معنوی بسیجیان ،در اذهان ماندگار شده است.

در تصویر سازی موفق برای شناخت ماموریت های بسیج مهم ترین نقشی که برای آن می توان تعریف کرد، شناسایی کانون های توطئه علیه انقلاب اسلامی و تلاش برای خنثی سازی دسائس شیطانی است که البته کارنامه بسیج در این عرصه نیز همانند دیگر بخش های ماموریتی افتخار آمیز و قطور جلوه می کند.

ناگفته پیداست هم اکنون ودر اوج تحریم های ظالمانه استکبار که فشارهای اقتصادی و فرهنگی فراوانی علیه مردم کشورمان توسط سردمداران کاخ سفید و عمال اروپایی آن در جریان است، نقش بسیج و حضور آگاهانه و عالمانه آن در میدان، کلیدی وحائز اهمیت خواهد بود چراکه با تلاش بسیجیان سختکوش عرصه های اقتصادی و فرهنگی وبا تکیه بر توانایی های ذاتی و انقلابی نیروهای پرتوان داخلی مانند رویکرد حل المسایلی ۳هزار نفر از استادان بسیجی دانشگاه های کشور که نسخه علاج دردهای اقتصادی کشور را تدوین و ارایه کردند،می توان فرصت های بیشماری برای عبور از دالان مشکلات کمرشکن خلق کرد و از ایجاد رسوخ در دژ مستحکم و بنیادین انقلاب در مقابل توطئه های اهریمنی هوشمندانه جلوگیری کرد.

بی گمان گرامیداشت بسیج و بسیجیان سرافراز و خط شکن به یک هفته خاص اختصاص ندارد و آحاد مردم و مسئولان باید در فرصتی دائمی و همیشگی تجلیل و تکریم این سروقامتان پرافتخار را بر اساس تاکیدامام روح الله (ره)خالق این نهاد درخشان و رهبر مقتدر و بسیجی انقلاب اسلامی امام خامنه ای در دستورکار قرار دهند و بر همت خود برای تناوری بیشتر این شجره طیبه بیفزایند.