روز ارتباطات فرصتی برای تبیین اهمیت نقش بی بدیل تلاشگران عرصه اطلاع رسانی
روز ارتباطات فرصتی برای تبیین اهمیت نقش بی بدیل تلاشگران عرصه اطلاع رسانی
سکان نیوز: شهردار ساری در پیامی بیان کرد نامگذاری بیست وهفتم اردیبهشت به عنوان روز "ارتباطات و روابط عمومی" فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی است.

به گزارش سکان نیوز/عباس رجبی شهردار ساری در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و بیان کرد،روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر چرخه آزاد اطلاعات و ارتباطات می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

نامگذاری بیست وهفتم اردیبهشت به عنوان روز “ارتباطات و روابط عمومی” فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است.

بدون تردید این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و ارتباطات که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی وتنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می دارند قابل تقدیر است.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به همه کارکنان حوزه های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهر ساری به ویژه روابط عمومی های پرتلاش شهرداری ساری، مناطق سه گانه و سازمان های تابعه، توفیق روزافزون همه این عزیزان را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های کشور از درگاه باري تعالي مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : 1161