رشیدی؛ حضور کادر درمانی و پزشکی بانک ملی در میان کارکنان، مایه قوت قلب و اطمینان خاطر است
رشیدی؛ حضور کادر درمانی و پزشکی بانک ملی در میان کارکنان، مایه قوت قلب و اطمینان خاطر است
سکان نیوز؛ مدیراموشعب بانک ملی استان مازندران با تقدیر از شفیعی عضو هیات مدیره و رییس ستادپدافند غیرعامل بانک ملی ایران و همچنین خدمات ارائه شده توسط بیمارستان بانک، افزود: حضور کادر درمانی و پزشکی در میان کارکنان بانک، مایه قوت قلب و اطمینان خاطر است.

به گزارش سکان نیوز، تیمی متشکل از مدیران ارشد به همراه کادر پزشکی بیمارستان بانک ملی ایران برای بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا و نیز ارائه مشاوره های پزشکی به استان مازندران سفر کردند.
در جریان این سفر مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک با اشاره به دستور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و نیز تاکید وزارت بهداشت مبنی بر لزوم انجام عملیات غربالگری و تجهیز بیمارستان برای رسیدگی به بیماران، خاطرنشان کرد: اکنون غربالگری کارکنان بانک در حال انجام است.
حسینعلی سخندان با بیان این که کادر پزشکی بیمارستان به صورت تلفنی نیز پاسخگوی سوالات همکاران و بیماران هستند، ادامه داد: با توجه به این که استان مازندران از مراکز شیوع ویروس کروناست، کادر پزشکی بیمارستان بانک ملی ایران به این استان سفر کرده و آزمایش های مربوط را از کارکنان این اداره امور اخذ کردند.
وی با تقدیر از حمایت های مدیرعامل بانک در این باره، تلاش های کارکنان اداره امور شعب استان مازندران در ارائه خدمات به عموم مشتریان را ستود.
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز با تقدیر از خدمات شبانه روزی کارکنان، کادر درمانی و مدیریت بیمارستان بانک گفت: قطعا عملیات غربالگری و ارائه مشاوره به کارکنان، در کاهش اضطراب آنها و ارائه خدمات بهینه به مشتریان بسیار موثر خواهد بود.
رئیس اداره امور شعب استان مازندران نیز با بیان این که «کرونا» دغدغه اصلی همه مردم ایران و کارکنان بانک است، گفت: با توجه به نوع خدمت کارکنان بانک و ریسک بالای این شغل، دریافت خدمات بهداشتی و درمانی از اولویت های ماست.
خانعلی رشیدی همچنین با تقدیر از آقای شفیعی عضو هیات مدیره و رییس ستادپدافند غیرعامل بانک و همچنین خدمات ارائه شده توسط بیمارستان بانک، افزود: حضور کادر درمانی و پزشکی در میان کارکنان بانک، مایه قوت قلب و اطمینان خاطر است.