راه اندازی كريدور ترانزيت بار و مسافر بين منطقه ويژه اقتصادی پيام و منطقه آزاد كيش
راه اندازی كريدور ترانزيت بار و مسافر بين منطقه ويژه اقتصادی پيام و منطقه آزاد كيش
سکان نیوز:مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام از راه اندازي كريدور ترانزيت حمل بار و جابه جايي مسافر بين اين منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد كيش در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش سکان نیوز/نادر ثناگو مطلق در بازديد مديرعامل كيش اير از اين فرودگاه افزود: به همين منظور برنامه ريزي هايي در حال انجام كه در آينده نزديك از ظرفيت هاي موجود پيام و كيش براي جابه جايي مسافر و حمل بار هر چه بيشتر استفاده شود.
ثناگو مطلق با اشاره به وجود هاب باري در منطقه آزاد كيش عنوان كرد: بر همين اساس و با توجه به ايجاد يك كريدور مناسب براي انتقال بار به تهران و البرز، اين ظرفيت در منطقه ويژه اقتصادي پيام وجود دارد كه به عنوان اين كريدور عمل كند.
وي ادامه داد: همچنين با ايجاد اين كريدور و تسهيلات لجستيكي موقعيت مناسبي براي تجار و صاحبان صنايع فراهم تا از اين فرصت براي توسعه فعاليت هاي خود به خصوص در امر صادرات و واردات بهره گيرند.
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام در ادامه با اشاره به ظرفيت هاي موجود در اين منطقه خاطر نشان كرد: اين قابليت در پيام وجود دارد كه بتوان مسيرهاي پروازي به ديگر نقاط كشور را در آن توسعه داد.