دکتر یوسف پور؛ خلبان شهید شیرودی نمونه بارز عزت و جاودانگی بوده است
دکتر یوسف پور؛ خلبان شهید شیرودی نمونه بارز عزت و جاودانگی بوده است
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به اتفاق آقای حسن نژاد رییس بنیاد تنکابن عصر چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی در گلزار شهدای شیرود این شهرستان حضور یافت.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور با حضور بر مزار مطهر خلبان شهید شیرودی و دیگر شهدای گرانقدر این گلزار با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان والامقام بویژه امیر سر لشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی را گرامی داشت و با آرمان های بلند شهدا تجدید میثاق کرد.
خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی متولد ۱۳۳۴ که در سال ۱۳۶۰ در سر پل ذهاب بر اثر اصابت تیر ضد هوایی دشمن به هلیکوپتر به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی گفتگویی اظهار داشت: امیر سر لشکر خلبان شهید شیرودی برای کشور عزیز خود افتخار آفرید و نام بلندش برای همیشه تا ابد در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران می درخشد.

وی افزود:خلبان شهید شیرودی نمونه بارز عزت و جاودانگی بوده است که با شهادت خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر افراشت.

مدیر کل بنیاد مازندران اضافه کرد: ایشان شيرمرد قهرماني بود كه با اطاعت از ولي فقيه زمان خود با تمام توان و آخرين قطره خونش رزميد و سرانجام با شهادت خویش، دين خود را به اسلام و مردمان سرزمين خود ادا كرد.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور تصریح کرد،: خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی دلیر مردی که حماسه‌ ای بی ‌بدیل در تاریخ از خود به یادگار گذاشت و خود را در کنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد.

فرازی از وصیت نامه خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی
هنگامی که پرواز میکنم احساس میکنم که همچون عاشق به سوی معشوق به او نزدیک می شوم. و در بازگشت هر چه پروازم موفقیت آمیز بوده باشد مقداری غمگین هستم چون احساس می کنم که هنوز خالص نشده ام تا به خداوند برگردم. اگر برای احیای اسلام نبود هرگز اسلحه به دست نمی گرفتم و به جبهه نمی رفتم. پیروزی های ما مدیون دست های غیبی خداوند است. این کشاورز زاده تنکابنی سرباز ساده اسلام است.