حمایت و نگاه ویژه شهردار جهادگر بابل / رونق شهری و توسعه گردشگری در غرب شهر
حمایت و نگاه ویژه شهردار جهادگر بابل / رونق شهری و توسعه گردشگری در غرب شهر
سکان نیوز: با حمایت و نگاه ویژه شهردار بابل جهت بهره‌برداری از تالاب ۲۰ هکتاری موزیرج، امیدی تازه در دل اهالی این منطقه روشن شد و با ارتقا بافت فرسوده شهر بابل ،رونق شهری و توسعه گردشگری در غرب بابل جان تازه ایی گرفت.

 

                                                                    

به گزارش سکان نیوز/تالاب ۲۰ هکتاری موزیرج با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با حضور حجت الاسلام روحانی امام جمعه معزز بابل، قربانعلی ولیزاده فرماندار و سید مجتبی حکیم  شهردار بابل ، فرامرز ابوالحسنی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ، سرهنگ جعفری فرماندهی نیروی انتظامی ، معاونین ، مدیران شهرداری و اهالی محترم منطقه موزیرج به بهره برداری رسید.

عدم توجه کافی به مناطق فرسوده و‌ کم درآمد یکی از مشکلاتی است که بسیاری از ساکنان این مناطق را جهت اعلام نارضایتی به سمت شهرداری سوق داده بود.

با حمایت و نگاه ویژه شهردار محترم جهت بهره‌برداری از تالاب ۲۰ هکتاری موزیرج، امیدی تازه در دل اهالی این منطقه روشن شد.

سید مجتبی حکیم شهردار بابل گفت:بی‌تردید نگاه شهرداری‌ بابل در احیای بافت‌های فرسوده و بکار گیری از ظرفیت و‌ پتانسیل موجود در این مناطق نگاه ویژه ایی است.

شهرداری بابل جهت بهسازی بافت های فرسوده برنامه های گسترده‌ و متنوعی را در دستور کار خود قرار داد که از جمله آنها می توان به احیای تالاب ۲۰ هکتاری موزیرج در غرب بابل  اشاره نمود.

تالاب بزرگ موزیرج یکی از پتانسیلها و ظرفیت هایی است که برای سالهای بسیاری زیاد در غرب بابل به حال خود رها شده بود و‌ هیچ بهره برداری بهینه از این نعمت خدادادی صورت نگرفته بود.

بهره برداری از این تالاب بزرگ به منظور ارتقا کیفیت توسعه و سطح زندگی اهالی این منطقه یکی از برنامه های کاربردی شهرداری در این منطقه بوده که با همت و همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر، بهسازی ونوسازی پارک تالاب موزیرج در مساحتی به طول ۲۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

از جمله مهمترین اهداف بهسازی این تالاب ایجاد فضای تفریحی و‌ گردشگری و‌ رفاه حال شهروندان در این منطقه می باشد.

به اهالی محترم منطقه بزرگ موزیرج این نوید را می دهیم که خدمات شهرداری بابل در منطقه موزیرج ادامه خواهد داشت.

 

 

 

  • نویسنده : 1161