حمایت از فروشگاه های اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد
حمایت از فروشگاه های اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد
سکان نیوز؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فروشگاه‌های اینترنتی که کالا را تهیه و بدون واسطه تحویل می‌دهند به صورت معناداری حمایت می‌کنیم.

به گزارش سکان ، حسین کلانتری در نشست کمیسیون تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در ماه رمضان امسال هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله گوشت مرغ نداریم.

وی خواستار توزیع گسترده برخی اقلام دولتی با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا شد و افزود: کالاها باید به شکلی مناسبی از لحاظ کیفیت، کمیت، رعایت اصول بهداشتی، زمان تهیه و تسهیل بین مردم توزیع شود.

کلانتری ابراز کرد: دولت در این شرایط سخت تحریم و محدودیت اعتباری تلاش کرده تا کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به بهترین شکل ممکن از نظر قیمت و کمیت در اختیار مردم قرار بگیرد تا در این زمینه احساس نیاز نباشد.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد فروش اینترنتی، تهیه و تحویل کالا بدون واسطه را اولویت دانست و خاطرنشان کرد: به‌طور ویژه از واحدهای که توانایی تهیه کالا بدون واسطه به مشتری را داشته باشند، حمایت می‌کنیم.

کلانتری با تاکید بر اینکه در صورت تجمع در جلوی یک واحد عرضه باید در کمترین زمان ممکن آن واحد پلمب شود، ادامه داد: در تهیه و توزیع ارزاق دولتی جامعه عشایری و روستایی نیز دیده شوند.

وی تاکید کرد: توزیع عمومی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به عنوان یک اولویت در دستور کار مسئولان و متولیان امر باشد و در این زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.