توزیع 200 بسته احسان ماندگار به‌مناسبت دهه وقف در بندپی
توزیع 200 بسته احسان ماندگار به‌مناسبت دهه وقف در بندپی
سکان نیوز/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندپی گفت: همزمان با فرارسیدن دهه وقف 200 بسته کمک مومنانه احسان ماندگار بین نیازمندان بندپی بابل توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندارن، حسین محمدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندپی در گفت‌وگویی از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته 250 هزار تومان خبر داد و گفت: در نخستین روز از دهه وقف این بسته‌ها در روستاهای توابع بندپی بابل توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح شمیم حسینی دومین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی از محل موقوفات متصرفی بندپی به تعداد ۲۰۰ بسته انجام شد، خاطرنشان کرد: در مرحله اول از اجرای این طرح که همزمان با دهه اول عاشورا بود، توزیع ۲۷۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته ۲۲۰ هزار تومان را داشتیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندپی تصریح کرد: این بسته‌ها که در مصلی بزرگ بندپی جمع‌آوری شده بود پس از تشییع پیکر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر در بین روستاها توزیع شدند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: اجرای نیت طرح شمیم حسینی در ایام محرم و صفر صورت گرفته است، موقوفات نیز قید مکانی داشتند که رعایت شد.