تفاهم نامه همكاري ميان توزيع برق غرب مازندران و دانشگاه مازندران امضا شد
تفاهم نامه همكاري ميان توزيع برق غرب مازندران و دانشگاه مازندران امضا شد
سکان نیوز؛ تفاهم نامه همكاري به منظور ايجاد زمينه همكاري در راستاي توسعه و ارتقاي دانش و پژوهش صنعت برق در غرب مازندران و بكارگيري فناوري هاي مرتبط در موضوعات صنعت برق با دانشگاه مازندران به امضا رسيد.

در اين نشست كه با حضور دكتر كوروش نوذري “رئيس دانشگاه مازندران” و مهندس كيوان فرح زاد “مديرعامل شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران” در محل دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار شد تفاهم نامه همكاري به منظور ايجاد زمينه همكاري در راستاي توسعه و ارتقاي دانش و پژوهش صنعت برق در غرب مازندران و بكارگيري فناوري هاي مرتبط در موضوعات صنعت برق به امضا رسيد.

مهندس كيوان فرح زاد در اين باره گفت: همكاري هاي پژوهشي در ارتباط با تعريف و اجراي پروژه هاي تحقيقاتي و مطالعاتي مورد نياز شركت منطبق با ضوابط و دستورالعمل ها،ارايه مشاوره يا اعمال نظارت بر طرح هاي در دست اقدام شركت،برگزاري همايش هاي علمي و تحقيقاتي مشترك،استفاده از كتابخانه ها و بانك هاي اطلاعاتي يكديگر مطابق با قوانين طرفين تفاهم نامه، انجام بازديدهاي متقابل علمي،تبادل اطلاعات از طريق وب سايت ها و…. و همچنين برگزاري دوره و سمينار آموزشي به صورت مشترك،استفاده كتقابل از آزمايشگاه منطبق بر قوانين شركت و دانشگاه، كارآموزي دانشجويان در واحدهاي شركت و…… از اهم موارد اين تفاهم نامه بود.