تخصیص بودجه مورد نیاز سازمان بیمه سلامت توسط مجلس برای خدمت به مردم
تخصیص بودجه مورد نیاز سازمان بیمه سلامت توسط مجلس برای خدمت به مردم
سکان نیوز: مهدی سعادتی منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان این که سلامت جزء مسائل حساس و مهم است، بیان داشت: با پشتیبانی مجلس و تأمین منابع مورد نیاز باید از طرح های الکترونیکی بیمه سلامت حمایت و آن را به پیش ببریم.

به گزارش سکان نیوز/مهدی سعادتی منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان این که سلامت جزء مسائل حساس و مهم است، بیان داشت: با پشتیبانی مجلس و تأمین منابع مورد نیاز باید از طرح های الکترونیکی بیمه سلامت حمایت و آن را به پیش ببریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، مهدی سعادتی، منتخب مردم بابل در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در دیدار با دکتر ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران ضمن تقدیر از مجموعه عملکرد بیمه سلامت استان در ارائه خدمات مختلف بیمه ای و درمانی به مردم افزود: سلامت مسئله ای حیاتی و مهم است که به صراحت در قانون اساسی آمده است و بیمه سلامت با قشری سروکار دارد که نیازمند است و ما باید بستری آماده کنیم که بتوانیم خدماتی در خور شأن مردم عزیزمان ارائه نماییم.

وی در ادامه افزود: جایگاه مجلس، جایگاه کمک و یاری است که در این راستا می‌تواند با حمایت و تخصیص بودجه مورد نیاز سازمان بیمه سلامت در راه خدمت هر چه بیشتر به مردم و کاهش دغدغه های آنها در زمینه خدمات درمانی گام بردارد.

منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تقدیر از اجرای طرح های نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت که یقیناً منجر به کاهش هزینه های غیر ضرور و شفافیت در ارائه خدمات به مردم می شود بیان داشت: با پشتوانه مجلس و تامین منابع مورد نیاز طرح های الکترونیک سازمان بیمه سلامت می توانیم از جامعه هدف این سازمان که اقشار آسیب‌پذیر هستند حمایت نماییم.

لازم به ذکر است در این دیدار دکتر ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران نیز طی سخنانی ضمن بیان رسالت ها و اهداف و برنامه های نوین سازمان بیمه سلامت در عرصه سلامت کشور، گزارش مختصری از مجموعه فعالیت های این سازمان در استان را بیان نمود. وی از طرح های نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت همچنین پوشش همگانی بیمه سلامت افراد فاقد بیمه را از برنامه‌های مهم این سازمان در عرصه نظام سلامت کشور برشمرد و افزود: یقیناً با اجرای وسیع طرح های نوین الکترونیکی سازمان میتوان از برخی هزینه‌های غیر ضرور جلوگیری و با مدیریت بهینه منابع در راستای ارتقای سلامت و تلاش در مسیر ایجاد عدالت در نظام سلامت جامعه حرکت نمود.

وی همچنین ضمن برشمردن برخی از هزینه های غیر ضروری و تحمیلی به سازمان بیمه سلامت بیان داشت: هزینه های القایی یکی از عوامل وجود فشار بر سازمان بیمه سلامت و هدر رفت منابع این سازمان می‌شود که با اجرای طرح های نوین الکترونیکی می توان این مسیر را اصلاح و در راستای ارتقای سلامت جامعه حرکت نمود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران به وجود چهار هزارو ۵۹۰ بیمار خاص دارای دفترچه بیمه سلامت در استان اشاره کرد و گفت: به طور متوسط ماهانه بیش از ۹ میلیون ریال برای هر بیمار خاص شامل پیوند کلیه ، دیالیز، تالاسمی ، هموفیلی و ام اس در مازندران برای از سوی بیمه سلامت پرداخت می شود.

  • نویسنده : 1161