تاکنون یکهزار و ۲۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در خراسان رضوی کشف شد
تاکنون یکهزار و ۲۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در خراسان رضوی کشف شد
سکان نیوز؛ گروه های بازرسی مشترک از سال گذشته تاکنون یکهزار و ۲۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در خراسان رضوی کشف کرده و اقدامات قضایی در ارتباط با آنها انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با سراسر کشور مانور یکروزه متمرکز شرکتهای توزیع نیروی برق با عنوان “اولین اقدام فراگیر مشترک سال ۱۴۰۰” با رویکرد گذر از پیک تابستان در همه مدیریتهای برق تابعه این شرکت در استان برگزار شد.

وحید باغیشنی افزود: این مانور با استفاده از توان ۱۵۷ نفر در قالب ۵۰ گروه اجرایی برای تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک درمیان و زیگزاگ در شبکه‌های توزیع، اقدامات عملیاتی برای افزایش پایداری و تاب آوری شبکه اجرا شده است.

وی بیان کرد: اجرای این رزمایش از سال گذشته آغاز و در چندین نوبت اجرا شده است که تاکنون در قالب طرح “اقدام فراگیر مشترک” ۶۳ هزار دستگاه چراغ تعدیل و از این محل ۱۴٫۵ مگاوات برق صرفه جویی شده است.

وی اظهار داشت: در قالب رزمایش “اولین اقدام فراگیر مشترک سال ۱۴۰۰” ۲ هزار و ۳۵۰ چراغ در معابر سراسر خراسان رضوی تعدیل و ۱۰۰ چراغ ال.ای.دی جایگزین آنها شده است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: یکی دیگر از اقدامات طرح “اقدام فراگیر مشترک” مقابله با برق های غیرمجاز و مراکز استخراج رمزارز غیرمجاز است که تاکنون در قالب این طرح با داده کاویهای اطلاعات، ۳۲ مکان مشکوک از محل بررسی حسابهای مشترکین پرمصرف در استان شناسایی شده است.

باغیشنی افزود: در این راستا گروه های بازرسی مشترک از سال گذشته تاکنون یکهزار و ۲۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در خراسان رضوی کشف کرده و اقدامات قضایی در ارتباط با آنها انجام شده است.

وی رفع اتصالات سست، توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار، بازآرایی و تعدیل بارفیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف، بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پرعارضه را از دیگر اقدامات طرح “اقدام فراگیر مشترک” برشمرد.