بیانیه دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت هفته بسیج
بیانیه دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت هفته بسیج
سکان نیوز؛ دبیرخانه مجمع نمایندگان استان مازندران به مناسبت هفته بسیج بیانه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بسیج گرامیداشت نام و یاد یاران عاشورایی امام راحل عظیم الشان (ره) در کربلای ایران اسلامی است که برق صلابت ، شجاعت و اقتدار آنان چشمان استکبار جهانی را درنوردید.

بسیجیان رهروان راستین ابرمرد تاریخ معاصر و روح بلند مقتدای جهان اسلام هستند که با بی باکی و هوشمندی زایدالوصف بیرق رنگین انقلاب اسلامی را در کوران حوادث پرشمار کشور در اهتزاز نگه داشته و به آن می بالند.

امروز و در هنگامه تحریم و تشدید مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور،حاکمیت تفکر وفرهنگ مانای بسیج نیاز ضروری قلمداد می شود که باید با حضور چشمگیرو فداکارانه نیروهای پرتوان وبا اراده بسیجی انقلاب را همانند سالهای طلایی حماسه و ایثار از گردنه های سخت و دشوار عبور داد.

بی گمان گسترش فرهنگ بسیجی نسخه شفابخش و علاج دردهای کشور در همه شئون است که به افزایش کارآمدی انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن منجر خواهد شد .

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته بسیج و نام و یاد شهیدان عالیمقام بسیجی دفاع مقدس ،رجاواثق دارد در پرتو تلاشهای مجدانه مدیران جهادی و بسیجی کشور در بخشهای مختلف و کاریست آموزه های وحیانی اسلام ناب محمدی(ص) ونیزرهنمودهای ارزنده رهبر مقتدر و بسیجی انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) قله های رفیع وآرمانی انقلاب در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) فتح خواهد شد.

دبیر خانه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی