بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت روز قدس
بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت روز قدس
سکان نیوز؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرده است.

به گزارش سکان نیوز به نقل از ایثار واحد مازندران، روز جهانی قدس، یادگاری ارزشمند و ماندگار از معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که تأثیر شگرف و عمیق ولایت فقیه در به حرکت وا داشتن توده عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام و ناکام گذاشتن ترفندها و دسیسه های دشمنان اسلام است.
این اهمیت فوق العاده باعث شده تا بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، با تدبیر الهی خویش، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام گذاری کند تا مسلمانان در این روز وحدت بخش، یک صدا فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم را در سراسر جهان به گوش جهانیان برسانند.
روز قدس تبلور خروش ملت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی، نماد وحدت، انسجام و اقتدار یک ملت در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است روز جهانی قدس تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست و روز بازتاب خشم خروشان خلق های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند.
روز قدس نمایش وحدت، اتحاد و همبستگی، یکپارچگی، روز آگاهی و بیداری مسلمانان جهان در مقابل رژیم منحوس اسرائیل است.
روز جهانی قدس روزی است که امت اسلام و آزادی خواهان جهان قدرت حقیقی جبهه مقاومت را چنان فریاد می‌زنند که صدای لرزش ستون‌های ظلم به گوش ستمگران، ساز‌شکاران و حامیان اشغالگری برسد.
در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.