بهره مندی مقرری بگیران کرمانشاهی از بیمه بیکاری در ایام کرونا
بهره مندی مقرری بگیران کرمانشاهی از بیمه بیکاری در ایام کرونا
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه از ازنشستگان،کارفرمایان و بیمه شدگان خواست تا با ثبت نام در سایت غیر حضوری es.tamin.ir،درخواست های خود را در سامانه مذکور جهت دریافت خدمت مورد نظر وارد کنند.

ایمان بیوس در نشست با بازرسان دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری این استان ،به بیان عملکرد یک ساله تامین اجتماعی در رویارویی با شیوع و کاهش گسترش کرونا ویروس و همچنین سهولت خدمت رسانی به شرکاء سازمان و ارباب رجوع پرداخت.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه دولت الکترونیک همواره پیشتاز بوده است، افزود: اجرای 3070، گسترده ترین طرح خدمت رسانی غیر حضوری در فضای دیجیتال به مخاطبان و شرکای سازمان است و از ذینفعان شامل بازنشستگان،کارفرمایان و بیمه شدگان انتظار داریم با ثبت نام در سایت غیر حضوری es.tamin.ir،ضمن اخذ گذرواژه مناسب،درخواست های خود را در سامانه مذکور جهت دریافت خدمت مورد نظر وارد کنند.

بیوس با اشاره به تاثیر شیوع کرونا در عملکرد سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: در ایام کرونا بیش از 8 هزار و پانصد نفر بیمه شده علاوه بر 3 هزار و پانصد نفر بیمه شده مقرری بگیر دوران قبل از شیوع کرونا، به مدت سه ماه از مقرری بیمه بیکاری بهره مند شدند.

کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد استانداری کرمانشاه نیز از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به ارباب رجوع و مخاطبان سازمان قرار گرفتند و با همکاران دیدار و گفتگو کردند.

شایان ذکر است در استان کرمانشاه بیش از 760 هزار نفر از جمعیت حدودا 2 میلیونی استان، تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و با فعالیت یک اداره کل، 18 شعبه خدمت رسان، 7 کارگزاری و 2 شعبه اقماری کار با بکارگیری بیش از 462 نفر از پرسنل اداری، خدمت رسانی به مخاطبان انجام خواهد شد.