برگزاری نشست هم اندیشی مجمع عالی نخبگان مازندران با محوریت اقتصاد، جهش تولید و نقش نخبگان
برگزاری نشست هم اندیشی مجمع عالی نخبگان مازندران با محوریت اقتصاد، جهش تولید و نقش نخبگان
سکان نیوز؛ رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران از برگزاری نشست هم اندیشی این مجمع با محوریت اقتصاد، جهش تولید و نقش نخبگان در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش سکان نیوز، دکتر یوسفعلی جوانی با اشاره به شعار «جهش تولید» بیان کرد: نامگذاری شعار سال‌های گذشته در حوزه اقتصاد توسط مقام معظم رهبری نشان دهنده این است که ایشان از لحاظ اقتصادی آرمانی برای اداره کشور و تدبیر امور دارند تا ضمن آماده کردن ذهنیت جامعه اسلامی، استقلال و مقاومت اقتصادی حاصل شود.

وی بیان داشت: عملی شدن شعار سال می‌تواند بهترین فرصت برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری باشد. با این اوصاف باید موانع سر راه تولید برداشته شود تا شاهد رونق و رشد اقتصادی در جامعه باشیم.

رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران مهم‌ترین راهکار برای دست‌یابی به جهش تولید، توجه به نخبگان علمی و دانشگاهی دانست و گفت: با بهره‌مندی صنعت از دستاوردهای علمی ، به نتیجه بسیار بهتری خواهیم رسید. به عبارتی ارتباط صنعت و علم از ابزارهای کارآمد، برای روند جهشی در تولیدات محسوب می‌شود.

دکتر جوانی با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی مجمع عالی نخبگان مازندران با محوریت اقتصاد، جهش تولید و نقش نخبگان، امشب 27 خردادماه به میزبانی شهرستان آمل گفت:امیدواریم بتوانیم با برگزاری نشست های هم اندیشی از ایده و طرح های نخبگان در تحقق شعار سال خروجی خوبی برای توسعه استان داشته باشیم.