بابایی کارنامی ؛ بسیاری از کارگران و بازنشستگان قربانی قوانین غلط و پر اشتباه کار شده اند/کارگران مخابرات مظلوم ترین کارگران
بابایی کارنامی ؛ بسیاری از کارگران و بازنشستگان قربانی قوانین غلط و پر اشتباه کار شده اند/کارگران مخابرات مظلوم ترین کارگران
سکان نیوز؛ نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به اینکه کارگران مخابرات از مظلوم ترین کارگران در کشور هستند، گفت: بسیاری از کارگران و بازنشستگان قربانی قوانین غلط و پر اشتباه کار شده اند.

به گزارش سکان نیوز؛ علی بابایی کارنامی در دیدار با اعضای شورای کارگری شرکت مخابرات استان مازندران گفت:دولت در بسیاری از موارد به تعهدات خود نسبت به جامعه کارگری عمل نکرده است.
وی افزود: کارگران مخابرات از مظلوم ترین کارگران در کشور هستند.
بابایی کارنامی در این دیدار با انتقاد از عدم شفافیت در بسیاری از قوانین مربوط به مسائل روز کارگری،گفت: یکی از برنامه های نمایندگان در مجلس یازدهم،شفافیت در خصوص بسیاری از قوانین مربوط به رابطه کارگر و کارفرما است که باید مجددا در صحن مجلس و البته کمیسیون های تخصصی کارشناسی و مصوب شود.
وی ادامه داد: قطعا اصلاح برخی قوانین بر مبنای کارشناسی بسیاری از مشکلات کارگری و کارفرمایی را مرتفع خواهد کرد.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای صحیح مصوبات از دیگر اهداف مجلس یازدهم خواهد بود،گفت:متاسفانه بسیاری قوانین مربوط به بخش خصوصی و واگذاری ها دارای نقیضه های فراوانی است.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم افزود:ابتدا باید قوانین مربوط به واگذاری های بنگاه های اقتصادی از دولتی به بخش خصوصی باید اصلاح و بعد از اصلاح قوانین ناظر بر اجرای صحیح و کامل این قوانین بود.
بابایی کارنامی با بیان اینکه قوانین کار مربوط به اصلاح و بازنگری دارد،گفت:امروز بسیاری از کارگران و بازنشستگان قربانی قوانین غلط و پر اشتباه کار شده اند.
وی افزود:متاسفانه بسیاری از همان قوانین ناصحیح هم اجرا نشده و با دور زدن دولت مردان،طوری دیگر و به ضرر کارگران اجرا شده است.