بابایی کارنامی؛ متناسب‌سازی حقوق گامی ارزشمند برای بهبود معیشت بازنشستگان است
بابایی کارنامی؛ متناسب‌سازی حقوق گامی ارزشمند برای بهبود معیشت بازنشستگان است
سکان نیوز؛رئیس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم بیان داشت؛ اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گامی ارزشمند برای بهبود معیشت بیش از سه و نیم میلیون بازنشسته زحمت‌کش و اعضای خانواده آنان است.

به گزارش سکان نیوز علی بابایی کارنامی گفت: مصوبه هیات دولت برای پرداخت ۳۲هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی و به دنبال آن اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گامی ارزشمند برای بهبود معیشت بیش از سه و نیم میلیون بازنشسته زحمت‌کش و اعضای خانواده آنان است.
وی افزود: این اقدام دولت در راستای اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه و قانون بودجه سال جاری کشور است.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی با اشاره به افزایش قیمت‌ها و بالا رفتن نرخ تورم در کشور گفت: با افزایش قابل توجه حقوق بازنشستگان در نتیجه افزایش سنواتی حقوق و اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بخشی از قدرت خرید بازنشستگان احیا می‌شود و شاهد بهبود مشهودی در وضعیت معیشت این عزیزان خواهیم بود.
دکتر بابایی کارنامی بر لزوم اجرای کامل مصوبات مجلس شورای اسلامی برای پرداخت مطالبات جاری سازمان تامین اجتماعی از دولت و پیشگیری از افزایش این مطالبات، گفت: در این صورت سازمان تامین اجتماعی امکان ارتقا بیشتر خدمات و افزایش متناسب حقوق بازنشستگان خواهد داشت.
وی گفت: اقدامات اخیر دکتر سالاری برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی و همچنین متناسب سازی حقوق بازنشستگان قطعا ارزشمند و موجب تقویت حایگاه سازمان تامین اجتماعی در نزد جامعه تحت پوشش و ذی‌نفعان این سازمان خواهد بود.