انتقاد رئیس مجمع نمایندگان مازندران از ستاد ملی کرونا
انتقاد رئیس مجمع نمایندگان مازندران از ستاد ملی کرونا
سکان؛ رئیس مجمع نمایندگان مازندران از ستاد ملی مقابله با کرونا بخاطر عدم اعمال محدودیت رفت وآمدبه استان های شمالی انتقاد کرد.

سردار مهدی سعادتی اظهار داشت: اعمال نکردن محدویت سفر به گیلان و مازندران نشانه تعارض رفتار دولت در عرصه مهار ویروس مرگبار کرونا است.

وی با اشاره به آمار بالای مبتلایان به کرونا در گیلان و مازندران خاطرنشان کرد: افزایش آمار مرگ ومیر و ابتلا به ویروس کرونا در شمال ناشی از آزادی سفر به این استانها است.

نماینده مردم بابل یادآور شد: اعمال محدودیت سفربه مازندران وگیلان می تواند تاحدود زیادی از روند ابتلا مردم بومی و مسافران این استانها به کرونا بکاهد.

سعادتی با اشاره به بی دقتی قابل تامل در نگنجاندن استان های شمالی در لیست استان های دارای محدودیت سفر گفت: نتیجه این بی دقتی قطعا افزایش شمار مبتلایان و بستری بیماران در داخل این استانها و تهران طی روزهای آینده است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر مسئولیت خطیر ستاد ملی مقابله با کرونا در حفظ سلامت مردم گفت: بی توجهی در خصوص اعمال محدودیت سفربه شمال کشور، نقض اهداف اولیه ستاد ملی مقابله با کرونا است.

این نماینده مجلس با تجلیل از اقدامات موثر و فداکاری کادر درمانی کشور در مقابله با کرونا تصریح کرد:افزایش تعامل و همگرایی تصمیم سازان در فرآیندهای اجرایی، تقنینی و قضایی می تواند روند مهار ویروس مرگبار کرونا را شتاب بخشد.

سعادتی با تاکید بر اهمیت منع سفر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مهار ویروس کروناگفت: مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در خصوص بی توجهی به اجرای منع محدودیت سفر به این استان وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا را مسئول می داند و از بعد نطارتی به این موضوع ورود خواهد کرد