انتقاد بابایی کارنامی نماینده منتخب مردم مازندران در مجلس یازدهم از نحوه تعیین دستمزد کارگران
انتقاد بابایی کارنامی نماینده منتخب مردم مازندران در مجلس یازدهم از نحوه تعیین دستمزد کارگران
سکان نیوز؛ علی بابایی کارنامی با انتقاد از نحوه تعیین دستمزد کارگران در شورای عالی کار ، اظهار داشت: این افزایش مزد در مقابل آمار تورم اعلام شده بانک مرکزی فاصله فاحشی دارد و این امر یعنی سفره کارگران و بازنشستگان باز هم خالی تر خواهد شد!

به گزارش سکان نیوز،منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم در گفت و گویی بیان داشت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری حمایت از قشر مستضعف و محروم جامعه بوده است و ایشان بارها در سخنرانی ها و فرمایشاتشان به این موضوع اشاره فرمودند.

وی با اشاره به اینکه کارگران و بازنشستگان صندوق سازمان تامین اجتماعی کشور یکی از مظلوم ترین اقشار جامعه هستند که با حداقل حقوق و مزایا زندگی خود را سپری می کنند، گفت:موضوع افزایش دستمزد کارگران و بازنشستگان موضوعی است که سال ها از نظر نمایندگان کارگری نا عادلانه تعیین میگردد اما علی رغم رضایت و تائید نمایندگان کارگری شورای عالی کار و تعیین دستمزد مصوب و اجرایی می شود.
بابایی کارنامی گفت: یکی از مواردی که موجب عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت میشود،تعیین عادلانه مزد و یا دستمزد است و بسیاری از کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که این تعیین حقوق و مزایا متناسب با تورم روز در کشور نیست و کارگران با چنین دستمزدی زندگی نمی کنند و فقط زنده اند!
منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم بیان داشت: این در حالی است که ایثارگری و فداکاری این قشر شریف و مظلوم همواره و از ابتدای انقلاب اسلامی ایران وجود داشته است و همواره در خط مقدم،از آرمان های امام راحل و انقلاب دفاع کرده اند و در صف اول صنعت و سازندگی ایران عزیز مویی سفید کردند!
منتخب مردم مازندران در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین فداکاری های این قشر عدم افزایش حقوق در ۸ سال جنگ تحمیلی بود!، گفت:نکته و حقی که سال هاست فریاد زده می شود اما صدای مظلومیتش به گوش دولت مردان نمی رسد!
بابایی کارنامی گفت:امسال نیز تعیین مزد مانند سال های گذشته با رضایت نمایندگان کارگران در جلسه تعیین مزد سال ۹۹ همراه نبود و فقط با امضا و تائید کارفرمایان و دولت که خود بزرگترین کارفرما در کشور است به تصویب رسید!
وی با اشاره به اینکه این موضوع تازگی ندارد و با شدت کمتری در سال های گذشته و بدون رضایت نمایندگان کارگری تعیین و تصویب شد!، افزود:در صورتی که این افزایش مزد در مقابل آمار تورم اعلام شده بانک مرکزی فاصله فاحشی دارد و این امر یعنی سفره کارگران و بازنشستگان باز هم خالی تر خواهد شد!
منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم  گفت: امید است در مجلس یازدهم شورای اسلامی با وضع مصوبات و تصویب قوانین حمایتی این قشر شریف و نظارت بر اجرای صحیح آن شاهد این باشیم که سفره کارگران و بازنشستگان دیگر خالی نباشد و بنده نیز بعنوان خادم این قشر مظلوم،شرمنده نباشم!