امروز بیش از جبهه مقاومت نظامی نیاز به جبهه مقاومت رسانه ای داریم
امروز بیش از جبهه مقاومت نظامی نیاز به جبهه مقاومت رسانه ای داریم
سکان نیوز/ حجت الاسلام تسخیری گفت: امروز بیش از جبهه مقاومت نظامی نیازمند به جبهه مقاومت رسانه ای هستیم ‌‌ .

به گزارش سکان نیوز/ حجت الاسلام غلامحسن تسخیری نماینده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: قطعا امروز دنیا محتاج خبرنکاران هستند و نقش موثر این قشر عظیم و اثر گذار امروز زبانزد است چه دوستان و چه دشمنان می دانند که رسانه قدرت یک ملت است .
وی افزود: رسانه قدرت ملی است و هر کسی در این شرایط از این مجموعه غفلت کرد بازنده میدان است . دشمنان امروز به جنگ ملت ها آمدند نه با سلاح نظامی بلکه دشمن به این نتیجه رسید که درک مردم را تغییر دهد و جنگ ادراکی با رسانه محقق می شود .
نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا گفت: دشمنی که به جنگ درک ها آمده باید بدانیم برای مقابله با آن باید تحول در رسانه به وجود بیاوریم . اگر رسانه پیشرفته نباشد در این جنگ ادراکی به نتیجه نخواهیم رسید .
وی همچنین تاکید کرد: امروز دشمن به ما می گوید که ایرانیان سواد رسانه ای ندارند می توان گلوله های تبلیغی برای ایران ریخت و به هدف خود رسید .
وی با اشاره به قوی بودن سواد رسانه ای گفت: سلاح تبلیغات برنده تر از هر سلاحی است ، امروز این سلاح در دست خبرنگاران است پس نباید نسبت به رسانه ها بی توجه باشیم و نیازمند سواد رسانه ای قوی هستیم .
امروز ما در برد مقاومت اسلامی جبهه مقاومت را راه اندازی کردیم و دشمن را عقب راندیم و دشمن در سرزمین خودش امنیت ندارد و این را مدیون مدافعان حرم و سردار سلیمانی هستیم .
حجت الاسلام تسخیری در پایان افزود: امروز بیش از جبهه مقاومت نظامی نیازمند به جبهه مقاومت رسانه ای هستیم ‌‌ .