استقبال 760 هزار بیمه شده استان کرمانشاه از سایت تامین اجتماعی
استقبال 760 هزار بیمه شده استان کرمانشاه از سایت تامین اجتماعی
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه در دیدار مدیر کل امور اقتصادی و دارایی این استان،بر افزایش تعامل و گفتمان های دوجانبه موثر در راستای تقویت پاسخگویی و شفاف سازی و سهولت در امر بسیار مهم خدمت رسانی به مخاطبان دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

ایمان بیوس گفت: سازمان تامین اجتماعی با هدف توسعه دولت الکترونیک و همچنین مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا، با دستور مدیر عامل محترم این سازمان از آبان ماه سال جاری اقدام به اجرای طرح 3070 کرده است.

وی افزود: تا بهمن ماه سال جاری 30 خدمت از خدمات پرترافیک سازمان در قالب این طرح و هر دوشنبه حداقل یک خدمت از حضوری به کاملا غیر حضوری تبدیل خواهد شد و زمینه کاهش 70 میلیون مراجعه حضوری در سال به مراکز بیمه ای و شعب سازمان را فراهم خواهد کرد و در کنار اجرای برنامه نسخ الکترونیک انتظار داریم تا پایان سال1399 حضور مخاطبان سازمان به مراکز خدمت رسانی به 25 درصد کاهش یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون 21 خدمت از 30 خدمت مذکور رونمایی و در سامانه es.tamin.ir اجرایی شده است، اظهار کرد: شرط استفاده از این خدمات ثبت نام در سامانه مذکور و اخذ گذرواژه مناسب می باشد که براحتی و با داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت خود بیمه شده و همچنین کد ملی و سایر مشخصات هویتی می توان از تمام خدمات رونمایی شده استفاده نمود و بر اساس نیاز و بدون مراجعه به مراکز بیمه ای و شعب تابعه،از طریق گوشی موبایل،تبلت یا هر وسیله ای که نت داشته باشد،در خواست خود را وارد نمود و خدمت مورد نظر را دریافت کرد.

بیوس با اشاره به اینکه بیش از 760 هزار نفر بیمه شده در استان کرمانشاه مخاطب سایت es.tamin.ir هستند، افزود: بر اساس بازدیدهای میدانی و نظر سنجی های به عمل آمده،کاهش ملموس حضور مردم در مراکز بیمه ای این سازمان نشان می دهد که استقبال از آن خوب بوده و اکثر مخاطبان خدمات مورد نیاز خود را از طریق غیر حضوری و بدون مراجعه به شعب و کارگزاری های تابعه انجام می دهند.

مهندس حیدریان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ،طرح 3070 را طرحی مترقی و پاسخگوی نیازهای روزمره مردم با توجه به افزایش ضریب نفوذ فضای دیجیتال و خدمات دیجیتالی در بین مردم و خانواده ها دانست و افزود:اجرای این طرح ضمن کاهش هزینه های تردد و افزایش سرعت خدمت رسانی ،رضایت مخاطبان سازمان را نیز به دنبال خواهد داشت.