احساس خطر جریانات حامی دولت، باعث تخریب مجلس یازدهم شده است
احساس خطر جریانات حامی دولت، باعث تخریب مجلس یازدهم شده است
سکان نیوز؛ نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات گفت: جریانات سیاسی حامی دولت فکر می کنند مجلس می خواهد بازی دولت را به هم بزند به همین سبب شروع به تخریب مجلس یازدهم کرده اند.

روح‌الله ایزدخواه در گفت‌وگوی به تخریب‌های هدف‌دار برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: اغلب نمایندگان مجلس دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته و روی حل موضوعات و مسائل اساسی کشور تمرکز جدی دارند.

وی در ادامه افزود: اینکه برخی از جریانات سیاسی فکر می‌کنند ظرف چند روز و یا چند هفته تحول ایجاد شود یک خواسته غیرمعقولی است؛ لذا تحول باید دائمی، مستمر،عاقلانه و منطقی باشد از این جهت نیز ناامید نیستیم و اولویت مجلس یازدهم پیگیری حل مشکلات مردم خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم عنوان کرد: چند روزی بیشتر از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس نمی‌گذرد که پس از شکل‌گیری شاکله اصلی این کمیسیون‌ها سرعت عمل بخشیدن برای رفع مشکلات مردم اعم از معیشتی و اقتصادی دوچندان خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به تخریب‌های هدف‌دار برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم اشاره و تصریح کرد: احتمالا جریانات سیاسی حامی دولت احساس خطر کردند و فکر می‌کنند که مجلس یازدهم می‌خواهد بازی دولت را به هم بزند و ریل را تغییر خواهد داد.

ایزدخواه در ادامه افزود: مجلس خط مشی خود با محوریت حل مسائل کشور را اعلام کرده و اگر دولت در این زمینه همکاری کند ما نیز کمک حال او خواهم بود در غیر اینصورت از بعد نظارتی خود استفاده خواهد کرد