احداث پروژه آزادراه قائم شهر – ساری/ افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری،کاهش تلفات جانی و مالی و امید اجتماعی
احداث پروژه آزادراه قائم شهر – ساری/ افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری،کاهش تلفات جانی و مالی و امید اجتماعی
سکان نیوز: استاندار مازندران گفت: احداث پروژه آزادراه قائم شهر - ساری باعث افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری در استان، کاهش تلفات جانی و مالی در شهرستان‌های مرکزی و امید اجتماعی می‌شود. ‎

به گزارش سکان نیوز/احمد حسین زادگان در نشست بررسی مسایل آزادراه قائم شهر – ساری که با حضور بهرامی، معاون ساخت و توسعه آزاد راه ها برگزار شد، با بیان اینکه جهت اجرای چنین پروژه بزرگی، تمام اقدامات باید به صورت اصولی پیش برود، گفت: باید بستری برای تامین منابع جهت ایجاد زیرساخت های مناسب در مناطق مهم مازندران فراهم شود تا شاهد عملی شدن پروژه های عمرانی در استان مازندران باشیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی جهت ساخت آزادراه قائم‌شهر – ساری یکی از این راهکارهاست.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، استفاده از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی برای شروع ساخت این آزادراه ضروری است. جهت اجرای چنین پروژه بزرگی، تمام اقدامات باید به صورت اصولی پیش برود. اجرای این پروژه باعث کاهش بار ترافیکی و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی در شهرستان‌های مرکزی خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره به تشکیل هلدینگ اقتصادی توسط سرمایه‌گذاران استان، تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری این هلدینگ، اتمام بسیاری از پروژه‌های عمرانی از جمله همین پروژه امکان‌پذیر می‌شود.

استاندار با بیان این که سازمان همیاری و شهرداری ها می تواند به عنوان یکی از بسترهای مهم برای توسعه آزاد راه ها و ایجاد مزیت در این بخش باشد، گفت: این پروژه مهم که بطول ۴۵ کیلومتر در ۲ فاز در دستور کار قرار دارد نیاز به اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان است. نقطه گذاری و لکه گذاری پروژه آزاد راه قائمشهر ساری باید در اولویت قرار گیرد و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در عملیاتی شدن این مهم می تواند اثربخش باشد.