45 درصد جمعیت شهری و روستایی بروجرد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
45 درصد جمعیت شهری و روستایی بروجرد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
سکان نیوز؛ مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در دیدار نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، گفت:45 درصد جمعیت شهری و روستایی بروجرد زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی قرار دارند و از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان بهره مند هستند.

دکتر عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در هم اندیشی با مدیران حوزه کار و تأمین اجتماعی استان که با حضور فعالان کارگری استان و شهرستان بروجرد برگزار شد،با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل­ های سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی یکی از بزرگترین صندوق های بیمه گر، به دلیل غیردولتی بودن و استقلال مالی، باید حق بیمه ها و منابع مورد نیاز خود را به موقع دریافت کند تا بتواند به اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش خود را به نحو مطلوب خدمت رسانی کند .

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان نیز با تبریک روز کارگر گفت: 45 درصد جمعیت شهری و روستایی بروجرد زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی قرار دارند و از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان بهره مند هستند.

دکتر جهانی با بیان این مطلب که با حفظ اشتغال و حمایت از حوزه کار و تولید نظام تأمین اجتماعی تقویت می شود افزود: اگر بخواهیم جهش تولید و مؤلفه های آن تحقق یابد لازم است، مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی مورد توجه قرار گیرد.