4000 سی تی اسکن در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد انجام شد
4000 سی تی اسکن در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد انجام شد
سکان نیوز؛ رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر بیمارستان و دی کلینیک مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال 99 تا پایان مهر ماه، حدود 4000 سی تی اسکن در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد انجام شده که 1357 مورد آن مشکوک به کرونا بوده است.

کوروش ناصری مقدم در جمع مدیران کل شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی در تشریح اقدامات و عملکرد حوزه درمان مستقیم و غیر مستقیم تامین اجتماعی استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم بیمه شدگان استان به تخت های ویژه icu و ccu مجوزهای لازم جهت احداث این بخشها در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد اخذ شد که وارد فاز عملیاتی شده و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال 99 تا پایان مهر ماه، حدود 4000 سی تی اسکن در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد انجام شده که 1357 مورد آن مشکوک به کرونا بوده است.

ناصری مقدم همچنین با اشاره به طرح نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی افزود: این طرح، یکی از گام های اساسی در استقرار دولت الکترونیک و ارائه خدمات بهینه به جمعیت 43 میلیون نفری تحت پوشش این سازمان است که می طلبد همه ارکان نظام سلامت کشور، پای کار باشند تا این مهم به سرانجام برسد و کل جامعه از فواید این طرح منتفع شوند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر بیمارستان و دی کلینیک مدیریت درمان تامین اجتماعی با بیان اینکه طبق آمار اعلامی از سوی سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح نسخه الکترونیک، جزء استان های برتر در این حوزه هستیم، گفت: از این بابت از کلیه پزشکان و مراکز طرف قرارداد که نهایت همکاری را با این مدیریت دارند قدردانی می کنیم.

وی به راه اندازی کلینیک تنفسی در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد اشاره کرد و گفت: با توجه به شروع فصل زمستان و احتمال اینکه ویروس آنفلوانزا و ویروس کرونا بیماران بسیاری را تحت تاثیر خود قرار دهند، می طلبد که با اقداماتی از این قبیل، ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان را جدی گرفته و راه های دسترسی آنان به این خدمات را نیز تسهیل کنیم.