3 طرح آبر سانی در قائمشهر  افتتاح و کلنگ زنی شد
3 طرح آبر سانی در قائمشهر  افتتاح و کلنگ زنی شد
در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز دوشنبه 3 طرح آبرسانی در سطح شهرستان قائمشهر با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران، فرماندار قائمشهر، مسئولین شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش سکان نیوز، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، گفت: در ایام الله دهه فجر 31 طرح آبرسانی در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

بهزاد برارزاده پروژه های به بهره برداری رسیده در ایام الله دهه مبارک فجر را احداث مخزن به حجم 1645 متر مکعب، اجرای خط انتقال آب به طول 56100 متر، اصلاح شبکه به طول 159000 متر، توسعه شبکه به طول 140000متر، بهسازی 54 حلقه چاه با مجموع آبدهی 765 لیتر در ثانیه و خرید و راه اندازی 6 دستگاه دیزل ژنراتور اعلام کرد.

وی گفت: برای افتتاح طرح ها 2750 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که 900 هزار نفر مشترکین از مزایای آن بهره مند می شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 2 طرح آبرسانی در سطح شهر قائمشهر با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال افتتاح و 157 هزار نفر از مزایای آب شرب بهره مند شدند، افزود: عملیات اجرایی شبکه اصلی و فرعی فاضلاب در خیابان شرافت شهرستان قائمشهر با پیش بینی اعتبار 81 میلیارد ریال هم آغاز شده است.

برارزاده به افتتاح پروژه برداشت از کف مخزن 25000 مترمکعبی اشاره ای کرد و گفت: با افتتاح این طرح 50 درصد به ظرفیت مخزن شهر قائمشهر اضافه شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در پایان با اعلام اینکه عملیات اجرایی خطوط آبرسانی شبکه اصلی شهر قائمشهر تا پایان امسال آغاز می شود، گفت: هم اکنون شهر قائمشهر با لوله 400 مدیریت می شود که با اجرای این طرح به لوله 1200 ارتقاء پیدا می کند.

فرماندار قائمشهر در این مراسم ، افزود: این شهرستان در تخصیص اعتبارات دهه فجر رتبه اول استانی را کسب کرده است.

جواد مولایی گفت : در ایام الله دهه مبارک فجر طرح های عمرانی با اعتباری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.