120 میلیارد تومان، هزینه ماهیانه مستمری بگیران و بیمه شدگان استان لرستان
120 میلیارد تومان، هزینه ماهیانه مستمری بگیران و بیمه شدگان استان لرستان
سکان نیوز؛ مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: ماهانه بیش از 120 میلیارد تومان صرف ارائه تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت برای بیمه شدگان و مستمری بگیران استان می شود.

دکتر جهانی در بازدید از شرکت کشت و صنعت خرم آباد و دیدار با کارفرمای این شرکت گفت: سازمان تأمین اجتماعی با ارائه خدمات و تعهدات و حمایت های بیمه ای به جامعه هدف خود، از جمله بیمه شدگان و مستمری بگیران، زمینه آسایش و آرامش خاطر نیروهای مولد و امنیت اجتماعی و اقتصادی صاحبان تولید و کارآفرینان را فراهم می نماید.

وی با اشاره به اینکه بیش از 220هزار بیمه شده اصلی و 75 هزار مستمری بگیر اصلی و عائله تحت تکفل آنان زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی در استان لرستان قرار دارند افزود: این سازمان ماهانه 120 میلیارد تومان در قالب پرداخت حقوق به مستمری بگیران، پرداخت مقرری به مقرری بگیران بیمه بیکاری و ارائه تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان استان هزینه می کند.

مدیرکل تأمین استان لرستان اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی با یک رویکرد مبتنی بر همدلی، همکاری و یک دیدگاه حمایتی، همواره حامی کارآفرینان، سرمایه گذاران و صاحبان کار و تولید برای تداوم و حفظ تولید و رونق اقتصاد کار بوده است.