۲۰۶ واحد صنفی متخلف در قائمشهر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
۲۰۶ واحد صنفی متخلف در قائمشهر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر گفت: در یکهزار و ۳۷۰ عملیات بازرسی از فروشگاه ها و صنوف تاکنون ۲۰۶ واحد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مجید ابراهیم نژاد روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار سکان نیوز با اعلام اینکه طرح نظارتی بازرسی نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفندماه شروع و تا ۲۴ فروردین ادامه دارد، افزود: بازرسی به صورت مشترک صبح و عصر از واحدهای صنفی در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه در یکهزار و ۳۷۰ عملیات بازرسی از فروشگاه ها و صنوف تاکنون ۲۰۶ واحد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند گفت : برای این واحدها یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال پرونده تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه بازرسی از واحدهای خبازی هم در حال انجام است، افزود: در این بازرسی ها ۱۵ واحد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند .

ابراهیم نژاد ارزش ریالی این تعداد پرونده را یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال اعلام کرد.

رئیس اداره صمت شهرستان قائمشهر در پایان به توزیع کالای تنظیم بازار با همکاری جهاد کشاورزی اشاره ای کرد و گفت : ۱۱ تن گوشت منجمد، ۳۷ تن مرغ منجمد، ۱۹۰ تن شکر و سیب ویژه کالای تنظیم بازار در این شهرستان بود که توزیع شد.