۱۱ طرح برق رسانی شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسید
۱۱ طرح برق رسانی شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسید
مدیر امور برق شهرستان قائمشهر، گفت: ۱۱ طرح برق رسانی با اعتباری بیش از ۵۷ میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، به بهره برداری رسید

به گزارش سکان نیوز، کیوان قبادی در آئین بهره برداری از طرح برق رسانی این شهرستان این طرح ها را شامل اصلاح و بهینه سازی ، تعویض شبکه سیم به کابل خودنگهدار، رینگ خطوط، کاهش تلفات سیم به کابل، توسعه و احداث شهری – رفع ضعف ولتاژ اعلام کرد.

وی با اشاره به جزئیات طرح های بهره برداری شده در این ایام گفت: پروژه اصلاح و بهینه سازی روستایی از محل عوارض برق در روستاهای حاجیکلا قلزم، فولادکلا، افراتخت، افراپل و خناردرویش و تعویض شبکه سیم به کابل خودنگهدار، رینگ خطوط، کاهش تلفات سیم به کابل ، رفع ضعف ولتاژ و توسعه و احداث شهری هم در ۶ منطقه از این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسید.

مدیر امور توزیع برق شهرستان قائمشهر در خصوص اجرای این طرح ها، افزود: با هدف رفع ضعف ولتاژ، نگاه ویژه ما به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

قبادی به عملکرد یکساله این امور از دهه فجر سال گذشته تاکنون اشاره ای کرد و ادامه داد: به منظور توسعه زیرساختهای برق شهری ۱۹ دستگاه ترانس به ارزش ۵۴ میلیون ریال نصب و به بهره برداری رسید.

وی گفت: به منظور رفع ضعف ولتاژ شهری هم ۲۴ دستگاه ترانس با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیون ریال نصب و راه اندازی شد.

مدیر برق شهرستان قائمشهر در پایان گفت که به منظور رفع ضعف ولتاژ روستایی از محل عوارض برق هم ۷۵ میلیون اعتبار جذب شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات برجسته نظام به مردم است، گفت: دشمن درصدد بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور و کوچک جلوه دادن خدمات نظام است بنابراین وظیفه همه ما بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

جواد مولایی قرا افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۱۱۱ پروژه با اعتباری بیش از یکهزار و ۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و برای سومین سال متوالی توانسته ایم رتبه اول استان را کسب کنیم.

این مراسم با حضور فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان، بخشدار مرکزی، مدیر امور توزیع برق قائمشهر و مسئولین شهرستانی و شورا و اهالی روستای فولادکلا برگزار شد.