گزارش 45 روز خدمت شهرداری منطقه 15 روی میز خدمت محله افسریه
گزارش 45 روز خدمت شهرداری منطقه 15 روی میز خدمت محله افسریه
سکان نیوز؛ سید مهدی صباغ شهردار منطقه 15 به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، در مسجد صادقیه محله افسریه حاضر و با شهروندان این محله دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه15، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در دیدار با شهروندان محله افسریه به ارائه گزارش از برنامه ها، اقدامات و پی گیری مطالبات شهروندان مومن و ولایی که در دیدار های چهره به چهره بیان شده است، پرداخت.

او گفت: از روز نخست ضمن مدد جستن از شهدای معزز، برای حل مشکلات مردم نجیب و ولایتمدار جنوبشرق با تلاش و همدلی مجموعه شهرداری و نهادهای همکار برنامه ریزی و اقدامات موثری انجام داده ایم.

شهردار منطقه از رفع مشکلات ترافیک و بن بست بودن محله افسریه خبر داد و گفت: در تعامل با شهردار منطقه 14 برای ایجاد پل دسترسی به اتوبان شهید محلاتی مذاکراتی انجام داده ایم که امیدوارم برای سال آینده در برنامه این منطقه قرار بگیرد.

صباغ درباره مشکلاتی که دستفروشی و سد معبر در محور بیست متری افسریه ایجاد کرده است، اظهار داشت: ما مکلف به ایجاد انضیاط شهری هستیم و با همکاری شرکت ساماندهی برای دستفروشان این محور مکان هایی را به عنوان بازار روز آماده کردیم تا مانع از ارتزاق کسی نشویم.

او به طرح تحول شهر اشاره کرد و گفت: این طرح در محله افسریه به دلیل پارک خودرو در روز و با محوریت خانواده شهدا انجام می شود.

شهردار منطقه افزود: برای نخستین بار، مراکز ضایعاتی غیر مجاز در سطح منطقه که پاتوق معتادان نیز شده بود و ایجاد نارضایتی برای اهالی می شد، تماما شناسایی و با همکاری ارگان های انتظامی و قضایی پلمپ شد.

او اضافه کرد: جمع آوری سد معبر و وانتی ها و ساماندهی آنان با همکاری شرکت ساماندهی شهرداری تهران و جمع آوری معتادان متجاهر و انتقال آنان به کمپ های ترک اعتیاد از دیگر اقدامات اخیر منطقه برای ایجاد یک چهره جدید در شهر بوده است.

این گزارش حاکیست، در ادامه این دیدار که با همراهی معاونین، مدیران شهری و معتمدان محلی انجام شد، شهردار منطقه و همراهان به درخواستهای مردمی پاسخ گفتند.