کشف ۸ کیلو تریاک در طرح پاکسازی مناطق آلوده جویبار
کشف ۸ کیلو تریاک در طرح پاکسازی مناطق آلوده جویبار
جویبار - سکان نیوز/ فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۸ کیلوگرم تریاک در طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.

سکان نیوز/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت 3 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران با هماهنگی های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که یکی از متهمان اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی و 2 متهم دیگر اهل و ساکن جویبار بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ جعفری از کشف 8 کیلوگرم تریاک و مقدار 120 گرم مواد مخدر سوخته و دو حقه وافور و یک عدد ترازوی دیجیتال در بازرسی از مخفیگاه این سوداگران مرگ خبر داد و خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
وی به شهروندان توصیه کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود، برای پیشگیری از ابتلاء آنان به مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند ./وارش نیوز