کریمی دادستان جدیدمرکز مازندران با آیت الله محمدی لائینی دیدار کرد
کریمی دادستان جدیدمرکز مازندران با آیت الله محمدی لائینی دیدار کرد
سکان نیوز؛ نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندان گفت: گاهی در مملکت یک راهبرد و خط تعیین می‌شود مثل جهش تولید که باید همه مسئولان در این خط حرکت کنند.

به گزارش سکان نیوز/ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندان در دیدار با دادستان جدید مرکز استان به همراه رئیس کل دادگستری اظهار کرد: بنده از زحمات و تلاش‌های شما و در راس آیت الله رئیسی تشکر می‌کنم، آقای کریمی فرزند شهید و از میراث‌داران شهدا هستند و شایستگی ایشان در میان قضات منجر به رسیدن به این جایگاه است.
وی تصریح کرد: از اینکه فرزند یک شهید شایستگی‌ها لازم برای این جایگاه را دارد، مایه خوشحالی و مباهات است و با روحیه سازش ناپذیری که در برخورد با مفسدین دارند، جای امیدواری زیادی داریم.
نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندان گفت: فرد صالح انتخاب صالح دارد و انتخاب آقای کریمی این موضوع رو تایید می‌کند.
آیت‌الله محمدی لائینی ادامه داد: به ایشان طبق گفته امام حسین (ع) سفارش می‌ کنم که اگر حاضری خون خودت را در راه احقاق حق و از بین بردن ظلم بدهی آن وقت بیاید پای کار چون این راه، راه سنگینی بوده و تحملش سخت است.
وی افزود: در حال حاضر قوه قضائیه یک خط و راهبرد اصلی ترسیم کرده به نام مبارزه با فساد است و ما انتظار داریم تمام تشکیلات قضایی مملکت همه روی همین موضوع و به طور جدی پای کار باشند و به فساد امان ندهید.
نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندان بیان کرد: باید دست فساد رو قطع کنیم نه سر انگشتان را و با ریشه‌های فساد مبارزه بکنیم و این کار بسیار کار سخت و سنگینی است.
آیت‌الله محمدی لائینی خطاب به دادستان جدید ساری گفت: باید خودتون را برای برخورد ترکش‌های زیاد این موضوع آماده کنید اما نتیجه شیرین است و امید مردم را باید ارتقا ببخشید، علاوه بر امنیت و حقوق مردم باید امید را در بین مردم افزایش دهید.
وی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با فساد باید ابتدا از خودی ها و بعد بیرونی‌ها شروع کنیم و هیچ چیز نباید برای شما مهم باشد، باطل؛ باطل است، هر کسی با هر لباسی باشد، باید با آن مبارزه کند.
نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندان تصریح کرد: ما مردم را با شعار عدل علوی به خیابان‌ها دعوت کردیم و انقلاب صورت گرفت، ما باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.
آیت‌الله محمدی لائینی افزود: الحمدالله بدنه اصلی چه در نظام و چه در دستگاه قضا یک بدنه سالم است اما اگر دیر حرکت کنیم، این فساد همه گیر خواهد شد.
وی یادآور شد: اگر فشاد نباشد، قطعا شعار سال تحقق پیدا می‌کند، در حال حاضر چیزی که دست و پای ماشین تولید و زنجیره تولید را گرفته همین فساد است.