کریمی ؛هدف واحدی بین قوای سه‌گانه بر حل چالش‌ها کشور وجود دارد
کریمی ؛هدف واحدی بین قوای سه‌گانه بر حل چالش‌ها کشور وجود دارد
سکان نیوز؛ کریمی فیروزجایی با تأکید بر اینکه هدف واحدی بین قوای سه‌گانه بر حل چالش‌ها وجود دارد، ادامه داد: وحدت بین قوا موجب ناامیدی دشمنان انقلاب و بدخواهان شده است.

به گزارش سکان، دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه استکبار مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، هم‌افزایی و تعامل قوای سه‌گانه بسیاری از شرایط تحریمی را تغییر داده است و با تکیه بر توان داخلی برای پیشبرد امور از این ظرفیت استفاده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هدف واحدی بین قوای سه‌گانه بر حل چالش‌ها وجود دارد، ادامه داد: وحدت بین قوا موجب ناامیدی دشمنان انقلاب و بدخواهان شده است.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شرایط کنونی کشور را حساس توصیف کرد و افزود: در شرایط کنونی مردم و مسؤولان برای نیل به اهداف والای انقلاب ید واحده شدند که این مسائل امتیاز مثبتی را برای کشور ایجاد کرده است.

این مسؤول با اشاره به موفقیت کشور در دفع توطئه‌های بی‌شمار استکبار و دنباله‌های آن افزود: اتحاد و انسجام داخلی فعلی رمز مانای کشور در مسیر پیشرفت و اقتدار است.

کریمی‌فیروزجایی تصریح کرد: هم‌افزایی و تعاملی که بیش از گذشته بین نهادها و سازمان‌های ملی، دولتی و آحاد مردم  ایجاد شده است، مسیر دستیابی به اهداف انقلاب را کوتاه‌تر خواهد کرد.

وی مردم را عمق استراتژیک نظام دانست و افزود: اتحاد و انسجام ملی در کشور مطالبه مردمی بوده است که در این مقطع حساس شرایط اتحاد وجود دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت وحدت در تحقق آرمان‌های شگرف انقلاب اسلامی بیان کرد: وحدت و اتحاد مردم و مسؤولان همانند آغاز نهضت امام راحل (ره) زمینه ساز فتح قله‌های افتخار و اقتدار است.

کریمی‌فیروزجایی با تاکید بر نقش وحدت در حل مشکلات یادآور شد:  وحدت ملی و انسجام درونی فعلی برای رسیدن به ایران پیشرفته که تلاش دارد سرمایه‌های کشور بدون هرز روی به سمت اهداف متعالی انقلاب سوق یابد، راهگشای بسیاری از مسائل است.

وی امامین انقلاب را سمبل واقعی وحدت در کشور دانست و افزود: در حال حاضر  سه قوه در مسیر توسعه همه جانبه کشور به مشی وحدت بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی  تأسی جستند و تلاش خود را برای تحقق آرمان‌های انقلاب بیش از گذشته کردند.