چرا اکثریت نمایندگان مجلس به زاهدی وفا اعتماد ندارند؟
چرا اکثریت نمایندگان مجلس به زاهدی وفا اعتماد ندارند؟
سکان نیوز؛ یک منبع آگاه در وزارتخانه گفته زاهدی وفا با قرار دادن محمد رضوانی‌فر مدیرعامل پیشین شستا به عنوان محور ستاد رای اعتماد، تلاش دارد نمایندگان را راضی کند تا به وزیر پیشنهادی رای اعتماد بدهند.

این اقدام در حالی انجام شده که نمایندگان دل خوشی از رضوانی‌فر هم ندارد؛ چه اینکه او به دلیل عدم واریز سهم شستا از حقوق بازنشستگان در ماه‌های پایانی دولت روحانی حاشیه‌ساز شده بود.

یک منبع همچنین خبر داده که رضوانی‌فرد در یک جلسه خصوصی گفته می‌تواند از مجلس ۲۵۰ رای برای زاهدی وفا جمع کند و قرار است در صورت موفقیت، به مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی منصوب شود.

دردسر تابعیت کانادایی خانواده زاهدی وفا

مشکلات زاهدی وفا البته در شرایط بسیار دشواری قرار دارد. البته شانس بسیار بزرگی به او رو کرد که در میانه انتقادات به تابعیت خانواده‌اش، ماجرای فرزند انسیه خزعلی مطرح شد. زمانی که بحث تابعیت خارجی مطرح شد، برخی اصولگرایان از یک مقام ارشد در دولت نوشتند که تابعیت کانادا دارد؛ در حالی که همه منتظر بودند زاهدی وفا پاسخگوی این کنایه باشد، ناگهان انسیه خزعلی درباره فرزندش توضیح داد و همه تصور کردند آن کنایه خطاب به خزعلی بوده است، اما در حقیقت انتقاد بخشی از اصولگرایان به زاهدی وفا بود؛ چه اینکه آنها درباره همین مسئله بارها به رقیب تاخته بودند و حالا انتخاب زاهدی وفا آزمونی برای خود آنها به شمار می‌رود.

عبدالرضا داوری از توییتی درباره این موضوع نوشت: «محمدهادی زاهدی وفا که توسط رئیس جمهور برای وزارت رفاه به مجلس معرفی شده استسال‌های ۷۱ تا ۷۳ و ۸۰ تا ۸۲ در کانادا حضور داشته و هردو دخترش فاطمه و زهرا ]در هین ادوار در کانادا متولد شده و تابعیت کانادایی دارند.»

  • منبع خبر : رویداد24