چتر حمایتی بیش از ۵ هزار حامی بر سر ایتام شهرستان قائمشهر
چتر حمایتی بیش از ۵ هزار حامی بر سر ایتام شهرستان قائمشهر
رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر از حمایت ۵۰۰۶ حامی از ایتام و فرزندان خانواده محسنین شهرستان قائمشهر در ۹ماهه امسال خبر داد که این کمک‌ها بیش از ۶ میلیارد تومان بود

به گزارش سکان نیوز و به نقل از روابط عمومی،  جمال یعقوبی رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۱ هزار و ۳۵۴ کودک یتیم و طرح محسنین تحت حمایت امداد شهرستان قائمشهرهستند، عنوان کرد : از این تعداد ۱۷۹ کودک یتیم و ۱ هزار و ۱۷۵ کودک طرح محسنین هستند که بیش‌ از پیش نیازمند حمایت حامیان هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال حامیان بیش از ۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت خود در شهرستان قائمشهر کمک کرده‌اند گفت: ۷۰ درصد از این کمک‌ها نقدی و ۳۰ درصد به‌ صورت کالا بوده است.

یعقوبی ضمن تشکر و قدرانی از کلیه حامیان این شهرستان ، خاطر نشان کرد : در ۹ ماهه نخست امسال به تعداد حامیان ایتام کمیته امداد شهرستان قائمشهر ۸۶۰ حامی اضافه شده است که در اینجا از همشهریان بابت نگاه مهربانانه و از همکاران واحد اکرام و مشارکت بابت جذب این حامیان تشکر می‌کنم.

یعقوبی افزود : همشهریان و مردم می‌توانند جهت ثبت نام در طرح حمایت از ایتام به سایت اکرام ekram.emdad.ir مراجعه و یا با تماس با شماره ۰۱۱۴۲۰۳۴۰۱۵ و همچنین ارسال عدد ۱ به شماره ۰۹۱۱۹۲۳۹۵۷۹ به جمع حامیان کمیته امداد شهرستان قائمشهر بپیوندند.

وی یادآور شد: ایتام تحت پوشش ماهیانه سرانه‌ای را از حامیان دریافت می کنند که سرانه کمک‌ها برای هر یتیم در شهرستان در حال حاضر یک میلیون تومان است.

انتهای پیام/