پیگیری های محمدبیگی نتیجه داد/روشن شدن مشعل گاز در 15 روستای  الموت غربی
پیگیری های محمدبیگی نتیجه داد/روشن شدن مشعل گاز در 15 روستای  الموت غربی
سکان؛ با پیگیری دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، مسئولان استانی و مسئولان شرکت گاز استان قزوین، گازرسانی به ۱۵ روستای منطقه الموت به اتمام رسیده و به زودی مشعل گاز در این روستاها روشن می شود.

به گزارش سکان نیوز، بر این اساس روستاهای پرورد، ده دوشاب، امامزاده هارون، خسرود، دستجرد سفلی، کنگرین، طیاندشت، بلکان، کاکوهستان، طهمورث آباد، توته چال، کله کوب، گشنه رود، اربدیان و احمدآباد در منطقه الموت غربی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

همچنین طبق اعلام مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اتمام عملیات گازرسانی به 11 روستا در منطقه طارم، 60 درصد ساکنین این منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

پروژه محور سنگان شامل 4 روستا از پروژه های در دست اجرا در منطقه طارم است که عملیات اجرایی آن با بیش از 23 هزار متر شبکه گذاری به پایان رسیده و در مرحله تزریق گاز است. از سوی دیگر عملیات اجرایی پروژه محور ونگین نیز از یک ماه پیش آغاز شده که در این مدت بیش از 7000 متر شبکه گذاری انجام شده است.

روستای عمقین نیز در سال 1399 از نعمت گاز بهره مند شده و با تزریق گاز روستاهای دلجک خان محمد آباد، سنگان علیا و سفلی به زودی 228 انشعاب دیگر نیز برای مشترکین نصب خواهد شد. با اجرای عملیات گازرسانی به 7 روستای نهران، گونج، آقچه قشلاق، زه آباد، نجف آباد و فیله ورین 580 انشعاب برای مشترکین این روستاها نصب خواهد شد.

پیگیری برای تسریع در روند گازرسانی دیگر مناطق نیز با قوت ادامه دارد. ان شاء الله به زودی اخبار خوبی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.