پیشنهاد بهترین باشگاه‌های جهان به ستاره والیبال ایران/ اسماعیل‌نژاد: برخی پشت ما را خالی کردند
پیشنهاد بهترین باشگاه‌های جهان به ستاره والیبال ایران/ اسماعیل‌نژاد: برخی پشت ما را خالی کردند
سکان نیوز؛ ستاره تیم ملی والیبال ایران از پیشنهاد بهترین باشگاه های جهان به خود خبر داد.

امین اسماعیل نژاد درمورد عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: مسلم است از اول که تمرینات را شروع کردیم، می‌دانستیم چه کار  می‌کنیم. کادرفنی جوری ما را تمرین داده بود که به خودمان اعتقاد داشتیم و می‌دانستیم باید به آنجا برویم و نتیجه‌ای که خودمان می‌خواهیم، بگیریم.

وی افزود: البته برخی مواقع شرایطی پیش می‌آید که برخی مردم پشت ما را خالی می‌کنند. مثل هفته اول لیگ ملت‌ها اما بعدش نتیجه را خودشان دیدند. خدا را شکر می‌کنم در ادامه همه تلاش‌های ما به ثمر نشست. فکر می‌کنم توانستیم نتیجه مدنظر را بگیریم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان درمورد اینکه آیا فضای مجازی را در این مدت رصد می‌کرد، گفت: فضای مجازی را در طول مسابقات رصد نمی‌کردیم اما حرف‌ها را می‌شنیدیم.

اسماعیل نژاد درخصوص اظهارات سرمربی سابق تیم ملی لهستان مبنی بر اینکه از وی به عنوان پدیده لیگ ملت‌ها یاد کرده و گفته بود این بازیکن ۲۶ ساله تاکنون کجا بوده است، توضیح داد: همانگونه که می‌دانید چند سال به دلیل سربازی نمی‌توانستم خروج از کشور بگیرم اما یک سال است سرباز شده‌ام. چند ماه از خدمت من باقی مانده و امیدوارم مسئولان سر قول خود بمانند تا بتوانم در بهترین لیگ‌های دنیا بازی کنم. پیشنهاد هم دارم و امیدوارم بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی درباره انتظاراتش از مسئولان، پاسخ داد: انتظار دارم مثل همیشه واقعا پشت ما باشند و حمایت کنند.

بازیکن تیم ملی والیبال درمورد اینکه آیا از اقدامات انجام شده مسئولان قبل از سفرشان به لیگ ملت‌ها راضی بود، پاسخ داد: 100در صد؛ مسلم است حمایت های مسئولان فدراسیون والیبال خوب بوده که توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

اسماعیل نژاد درباره اینکه آیا در طول مسابقات از تیم های اروپایی نیز پیشنهاد دریافت کرد، گفت: پیشنهاد از باشگاه‌های سطح اول دنیا دارم اما در مرتبه اول باید مشکل سربازی ام حل شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.