پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال
پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال
سکان نیوز؛ شهرداری گرگان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال فصل جدید مسابقات را با پیروزی مقتدرانه آغاز کرد.

در مسابقه افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ، تیم شهرداری گرگان موفق شد در یک بازی یک طرفه با نتیجه ۸۰ بر ۵۴ حریفش را شکست دهد.

بازیکنان تیم شهرداری گرگان در این مسابقه با هدایت “مهران حاتمی” با ترکیب اولیه پری پتی، محمد جمشیدی، رسول مظفری، امیر صدیقی و میثم میرزایی وارد زمین شدند.

بازیکنان تیم شهرداری گرگان در کوارتر اول و دوم به ترتیب با نتیجه ۲۳ بر ۱۴ و ۱۹ بر ۱۳ به سود خود به پایان رساند و مجموع نیمه اول را با نتیجه ۴۲ بر ۲۷ با پیروزی پشت سر گذاشت. شاگردان حاتمی در کوارتر سوم با نتیجه ۲۰ بر ۲۲ به حریف خود واگذار کردند اما در کوارتر چهارم با نتیجه ۱۸ بر پنج تا نیمه دوم با حساب ۳۸ بر ۲۷ به سود گرگان به پایان برسد.

در این مسابقه “محمد جمشیدی” از تیم گرگان با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم خود و میدان شناخته شد و “پری پتی” دیگر بازیکن تیم گرگان با کسب ۲۲ امتیاز و تاثیرگذاری ۳۵، موثرترین بازیکن مسابقه شناخته شد.

همچنین پری پتی با کسب ۱۳ ریباند و ۲۲ امتیاز، اولین بازیکن “دبل دبل” این فصل از لیگ برتر شناخته شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور است که در دومین مسابقه خود روز دوشنبه ۲۶ مهر ماه به مصاف تیم نیروی زمینی تهران خواهد رفت.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از امروز با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی به صورت رفت و برگشت اما متمرکز در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شده است.